Podkarpackie Forum Akwarystyczne
Forum o akwarystyce i zagadnieniach pokrewnych

Sklepy/Firmy na Podkarpaciu - [Rzeszów] Nika Zoo Milenium Hall

alkarn - 2011-10-16, 10:00
Temat postu: [Rzeszów] Nika Zoo Milenium Hall
Nowo otwartym Centrum Kulturalno - Handlowym Milenium Hall

Po wczorajszym oględzinach sklepu taki sam asortyment co w Nowym Świecie.

OKO - 2011-10-16, 11:47

alkarn napisał/a:
taki sam asortyment co w Nowym Świecie.

Czyli bez fajerwerek?? Było jakieś zdjęcia szpiegowsko-przechwytujące zrobić :D

Łoren - 2011-10-16, 13:38

W " Nowym Świecie" jest nieporównywalnie większy wybór i dużo większy sklep - dla mnie jak na początek w Millenium wrażenie co najmniej marne , żeby nie powiedzieć qupa - troszkę żabienic emersów w miarę cenowo ok (większość stoi zapakowana w folii w suchym akwarium - pewnie jutro już padną) Danio malabarskie , tęczowe i jakieś tam jeszcze po 0,99 zł i tyle- cała reszta porażka.
b@ndziork@ - 2011-10-16, 14:20

Robert mnie uprzedził,bo chciałam napisać o roślinkach w suchych akwa .....ale kto bogatemu zabroni? ;) W ofercie ładne korzenie japońskie, cena wg mojego widzimisie nieco za wysoka. Generalnie sklep nie zrobiła na mnie specjalnego wrażenia może pozatym.....że mają w sprzedaży karmę dla psów Acana, fajnie że sklepy wchodzą w nieco droższe ale jakościowo dobre marki a nie tylko popularesy których wszędzie pełno.
Pyszczak - 2011-10-17, 14:21

Wczoraj byłem w Milenium Hall tak z ciekawości pooglądać budynek i wstąpiłem do tego Nika Zoo i tak jak wyżej powiem szczerze, że sklep nie zrobił na mnie żadnego wrażenia tak jak i sklep w Nowym Świecie ... :P



Pozdrawiam

Dżoena - 2011-10-18, 21:49

Byłąm dzisiaj i powiem tak: załoga niedouczona, zielona. Sklep- o dziwo funkcjonuje mimo fatalnego wystroju jak na takie centrum. Ale myślę, że z czasem dojdą do łądu i składu- w końcu to niemała inwestycja.
Moje wrażenia:
Bojki w kubeczkach chore, niektóre martwe.
Inne ryby ( gurami na ten przykład ) pływały przy dnie i nie wyglądały zdrowo...
Ogólny bałagan na sklepie...
Jak na takie centrum sklep powinien być lepiej urządzony i wyposażony. Za wyjątkiem kilku promocji, jak to kolega napisał:
Łoren napisał/a:
porażka.

Wystawa od witryny nawet ładna, ale ... tylko z drapakami dla kotów :P

Darek - 2011-10-18, 22:11

Łoj, po tych Waszych postach to mnie się już nie chce iść zwiedzać tego całego Millenium Hall :P A motywatorem to był sklep zoo ;)
Dżoena - 2011-10-18, 22:13

Darek napisał/a:
zwiedzać

No tak ... wyszło szydło z worka! Toż to zwiedzić i ocenić na WŁASNE oczy zawsze można! A nuż się mylimy? :P

Darek - 2011-10-18, 22:16

Dżoena napisał/a:
No tak ... wyszło szydło z worka! Toż to zwiedzić i ocenić na WŁASNE oczy zawsze można! A nuż się mylimy? :P
Bardzo ciekawi mnie wykończenie wnętrza objektu ale tak jak pisałem sklep zoo mnie ciągnął ;)
k0k0z - 2011-10-19, 18:49

Czasem mi się wydaje ze ta siec w Rzeszowie ma stwarzać "amazing" tak jak i apple. Czyli przeciętna jakość w wysokiej cenie dla ludzi którzy maja za dużo kasy.
MST - 2011-10-19, 21:08

Byłem, zobaczyłem (przy okazji stoisko Asi zobaczyłem) i czym prędzej wyszedłem ze sklepu. :/
Może trafiłem na "zły dzień" sprzedawczyń i niefortunną sytuację, jak starszy mężczyzna miał nieco większą wiedzę niż wszystkie trzy sprzedawczynie i wynikła z tego mała awantura (rozpoczęta przez jedną z nich) jak pani dość emocjonalnie zareagowała na pytanie klienta o to, czy któraś z nich w ogóle jest w stanie mu fachowo doradzić.

Osobiście wszedłem, oglądnąłem to co mnie interesuje, czyli część akwarystyczną (co zajęło mi dosłownie 1,5 minuty) i stwierdzam, że póki co to nie mam po co tam zaglądać, bo ani wyboru specjalnego, ani atrakcyjnych cen nie zauważyłem w odróżnieniu od niemiłej i niewykwalifikowanej obsługi. :/

jaciek - 2011-10-22, 13:17

Witam, sa tam moze jakies rybska z malawi?
justfilied233 - 2011-10-22, 17:25

Wg mnie nika koniecznie chce nadrobić ilością, zalać Rzeszów swoimi sklepami i w tedy ludzie z lenistwa będą chodzić częściej do nich, bo jest ich dużo niestety to w parze z jakością nie idzie.
hard8888 - 2011-10-23, 17:52

justfilied233, ma rację.Raczej do czego najbliżej tam się chodzi.Tak samo jest z np.Tesco, są sławniejsze np. od Biedronki, ale jakościowo i cenowo wcale nie lepsze...Chodź więcej rzeczy tam jest.
Dżoena - 2011-10-23, 20:00

jaciek napisał/a:
sa tam moze jakies rybska z malawi?

nie zauważyłam

Darek - 2011-10-25, 21:26

Byłem dzisiaj osobiście ale gównie obejrzeć objekt i przy okazji wstąpiłem do sklepu i moje zdanie jest troszkę inne. Fakt cudów nie ma ale za to wszystko poukładane, porządeczek itd. co do cen to się nie wypowiem bo nie mam porównania co do innych sklepów ponieważ nie robię często zakupów. Jak dla mnie to jest ok. fakt nie ma dużo asortymentu i nie ma na półkach konkurencyjnych firm i cen ale mam nadzieję że to się zmieni, za czynsz trzeba płacić i jeśli sklep ma dobrego managera to będzie o to dbał ;) Myślę że co kolwiek będzie można powiedzieć za parę tygodni ;)
Damian23111 - 2011-11-01, 19:38

Byłem widziałem nic ciekawego, akwarium z malawi wygląda jak wanna pełna karpi i nie podobało mi się, że wokół tej papugi za przeproszeniem jest wszędzie nasrane nawet na szybie.
POISONOWA - 2011-11-02, 17:32

Yyyyyy a moja opinia? TOP forum :roll: :sylwester:
cherry_ukasz - 2011-11-02, 18:24

Twoją wolą jest bycie na tym forum.

A opinie możesz napisać jeszcze raz, jeśli Ci zależy. Zostały usunięte wszystkie wpisy - i te OT i te z opiniami w tle.

justfilied233 - 2011-11-14, 21:33

Powiedział bym, że jest gorzej jak źle, jak na sklep nika-zoo wyboru ryb nie ma żadnego, mały plus za promocje na danio 0,99gr malabarskie normalnie chodzą około 2zł. Obsługa już na początku mnie zaskoczyła, gdy usłyszałem to co mówiła pani na temat bojowników nie wiedziałem co ze sobą zrobić, no ale klient był zadowolony, bo to co mówiła pasowało do jego wyobrażenia. Generalnie jak by nie to że musiałem iść po kolegę na drugi koniec sklepu to spędził bym tam około 40sek.
Nie polecam.

Markiz - 2011-11-16, 00:57

wiecie co a ja jak przyjade to poleze tam :D
porównam z tym g**** co mam dostępne w Anglii i wtedy wystawie ocenę-oki ?? :pani:

cyklista - 2011-11-16, 08:46

Byłem wczoraj skuszony 0.99 za danio. Niestety w promocji były prawie wszystkie, ale czerwone które akurat chciałem były po 2 zł. Pozostałe mnie nie zachwyciły wyglądem więc nic nie kupiłem. Obsługa zajęta plotkowaniem o psach, wycieczkach, chłopakach a nie klientami.
pelo99 - 2011-11-28, 13:56

no to może i ja się wypowiem. Byłem tam już że tak powiem kilka razy (3 lub 4), aby sprawdzić jak faktycznie sprawa się przedstawia. No i jako naprawdę laik mogę stwierdzić że ów sklep to totalna padaka. Tak jak już wcześniejsze posty pokazują obsługa sklepu to ludzie "z ulicy" bez obrazy, w takim sklepie powinny pracować osoby może nie "wykształcone animalem" ale z pasją i polotem, a przynajmniej połowa z obsługi ma polot ale chyba tylko na "buchanie". W sklepie totalny chlew!! Pełno syfu i w ogóle!! A akwarium pokazowe wygląda tragicznie, nawet nikomu się szyby nie chce przetrzeć żeby choć wrażenie robiło?? Największe porównanie mam ze sklepem IGUANA z Galerii Nova, gdzie jest po prostu jak w królestwie, obsługa diametralnie inna, porządek na sklepie, dobytek jest doglądany, można porozmawiać, otrzymać pomoc !! Także dla mnie Nika jest skreślona dopóki dopóty nic się tam nie zmieni. Pozdrawiam !!
Dżoena - 2011-11-28, 14:17

Byłam dzisiaj w Millenium. Do sklepu nie zajrzałam- pojechałam do innego, na drugi koniec Rzeszowa ... Dlaczego? Bo nie mam po co tam chodzić... Produktów JBL-a nie mają, mrożonki tylko z Katrinexu a obsługa niedouczona, zajęta sobą a nie klientami
Łoren - 2011-11-28, 14:34

Dżoena napisał/a:
zajęta sobą a nie klientami
Może to i nawet lepiej :roll:
molinezja - 2011-11-30, 12:33

ja byłam wczoraj i nie narzekam, Pani miła i z poczuciem humoru doradziła mi co i jak wiec jestem zadowolona, chyba troche przesadzacie. zreszta nie wszystkim da sie dogodzic. ja napewno tam wroce
LaJon - 2011-11-30, 13:32

też tam wrócę, podobają mi się koty obok na stoisku heheh :D
MST - 2011-11-30, 13:53

Widzę, że ostatnio sporo nowych osób się rejestruje tylko po to, żeby napisać jedną opinię (najczęściej tylko w jednym konkretnym temacie) i tyle. :)
Czyżby jakieś organy marketingowe nas dopadły? :roll:

Sorki za OT, ale jak widzę kolejną osobę zarejestrowaną tylko po to, żeby napisać opinię o jakimś sklepie to już mi "witki opadają". :P

Wracając do tematu - to może konkretniej co ta "Pani" ze sklepu tak doradziła? :)
Bo jak byłem ostatnio udając laika to mi doradzili tam kupno bojownika i skalarów do mojego krewetkarium. :roll:

alkarn - 2011-11-30, 14:12

Bartek dobrze że ci arowany nie doradzili do krewetek ;)
POISONOWA - 2011-12-01, 01:38

Dżoena napisał/a:
Byłam dzisiaj w Millenium. Do sklepu nie zajrzałam- pojechałam do innego, na drugi koniec Rzeszowa ... Dlaczego? Bo nie mam po co tam chodzić... Produktów JBL-a nie mają, mrożonki tylko z Katrinexu a obsługa niedouczona, zajęta sobą a nie klientami


JBLa to ja tam nie widziałam nigdy, a jak zapytałam o mrożonki to mi powiedziano ze nie maja niestety lodowki a wiec nie wiem skad by sie katrinex wzia? :roll:

Dżoena - 2011-12-01, 09:26

POISONOWA napisał/a:
powiedziano ze nie maja niestety lodowki

No cóż ... wyszło na to, że każdemu klientowi odpowiadają co innego :ale jaja:

SDD - 2011-12-01, 09:37

POISONOWA napisał/a:
jak zapytałam o mrożonki to mi powiedziano ze nie maja niestety lodowki


Po 1. primo mrożonki powinno trzymać się w zamrażarce. Dlaczego? Dlatego, że w lodówce jest zawsze kilka stopni na plus. Jak sama nazwa wskazuje to są mrożonki i trzymanie ich w lodówce nic nie da.
POISONOWA napisał/a:

a wiec nie wiem skad by sie katrinex wzia? :roll:

Nie wiem skąd, może już zamrażarka zawitała do sklepu i mrożonki są. Nie byłem i się nie wybieram w najbliższym czasie (Być może w ogóle), więc nie wiem. Jak ktoś był i pytał, to wie.

Swoją drogą POISONOWA, Jesteś dobrze zorientowana na każdy temat związany z tym sklepem. Więc może Sama wyrazisz opinię, opowiesz o asortymencie itp. Dla tych, którzy tam nie byli, może ich to zachęci do odwiedzenia sklepu.

P.S. Już widzę wywody, że lodówka ma zamrażalnik itp. Nie będę wdawał się w dyskusje na ten temat. Powiem tylko, że nie wszystkie mają.

Dżoena - 2011-12-01, 09:47

Cytat:
P.S. Już widzę wywody, że lodówka ma zamrażalnik itp. Nie będę wdawał się w dyskusje na ten temat. Powiem tylko, że nie wszystkie mają.


OT po prostu będą kasowane- taka informacja dla zainteresowanych ;)

molinezja - 2011-12-01, 13:40

Droga Poisonowa nie wiem czy wiesz że Katrinex to tez pokarm suszony ktory nie wymaga lodowki. I oto wlasnie dowod na to jacy niektorzy sa doinformowani a mimo to jada po bandzie, coz...
POISONOWA - 2011-12-02, 01:54

SDD wyrazilam opinie ktora została skasowana nie chce mi sie je pisac po raz kolejny

molinezja była mowa o mrożonkach a raczej to wymaga lodówki/zamrażarki

jan - 2011-12-29, 21:31

po co dziewczyny PISONOWA czy MOLINEZJA sie wyslilacie przecież to forum jest STRONNICZE ! nie macie szans w wybiciu sie ze cos lubicie,,, ja osobiscie lubie milenium moze drogo ale miło.
Mirro - 2011-12-29, 21:44

Ja mam gorącą prośbę do wszystkich użytkowników (również do stałych bywalców) - nie dajcie się ponieść emocjom.
- dziękuję.

piotr77 - 2011-12-29, 21:45

mam nadzieje ze do maja sklep nabierze wygladu i oglady ,obsluga bedzie udzielac porad ,zamrazalka na swoim miejscu z mrozonkami na polkach,wtedy wyraze swoja opine na temat tegoz sklepu ...pozdrawiam (fszyskih forumowiszuw) :mrgreen:
zulix - 2012-01-07, 09:40

Byłem 1 raz tak w Sylwestra a więc chwilę już po otwarciu.
Sklepik mniejszy niż w Nowym Świecie - przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie. Praktycznie podstawowe rzeczy są a te poszukuje 90% chodzących po galeriach. Wybór ryb nie był zbyt duży, ale jest to największa zmienna w sklepach więc i tu pewnie nie będzie kłopotu w przyszłości.

Co do fachowości obsługi nie będę się wypowiadać bo i wiele nie dyskutowałem. Zapytałem o coś egzotycznego typu "Krynia" i uzyskałem sensowną odpowiedź. Małżonka zapytała o chomiki i też została grzecznie obsłużona. Uznałem więc, że nawet jeżeli obsługa nie była przygotowana do pracy w sklepie to powoli nadrabia zaległości. Dajcie im szansę. Pewnie nie będzie to miejsce pasjonackie ale chyba nie o to chodzi w galeriach. Dla mnie jest to więc normalny sklep w którym można zaopatrzyć się w normalny, nie-pasjonacki, zestaw akwarystyczny.

Nie robiłem śledztw, gdzie leżą mrożonki. Nie badałem cen bo to nie ma sensu. Ekonomia mówi jak ustawiane są ceny w sklepach internetowych, stacjonarnych na obrzeżach czy w centrach...

Dżoena - 2012-01-18, 11:01

Byłam wczoraj na zakupach- mile się zaskoczyłam. Na ryby i rybkowe sprawy nie patrzyłam- miałam inne potrzeby. Osoba, która mnie obsługiwała nie dosyć, że miła to i biegła w temacie, o który pytałam :)
Darek - 2012-01-18, 11:25

Dżoena napisał/a:
Osoba, która mnie obsługiwała nie dosyć, że miła to i biegła w temacie, o który pytałam :)
Tak jak pisałem we wcześniejszych postach - dajmy sklepikowi czas ;) Ceny zapewne nie będa kusiły bo jednak takie centra też sobie za meterek liczą a i sam sklep też należy utrzymać ;)
Dżoena - 2012-01-18, 11:33

Darek napisał/a:
takie centra też sobie za meterek liczą a i sam sklep też należy utrzymać ;)

Ta dyskusja na inny dział :P

justfilied233 - 2012-02-05, 22:10

Sklep się powoli wyrabiam, trochę późno ale zawsze to coś, jednak gdyby nie to że miałem nadmiar czasu pewnie bym tam nie zaglądnął, ale że czas był to wyczaiłem że mają:
L-226 (odłów) tak pisało na akwarium, nie rozmawiałem z obsługa czy można coś dostać na potwierdzenie że to odłów. Cena rybek to 95zł

Dżoena - 2012-02-05, 23:36

Ponoć z morszczyzną mają startować ostro. Nie dałam rady zajrzeć, ale ma powstać solniczka- z rybkami na sprzedaż, oczywiście!
ToryBcia - 2012-02-06, 08:41

justfilied233 napisał/a:
L-226 (odłów) tak pisało na akwarium, nie rozmawiałem z obsługa czy można coś dostać na potwierdzenie że to odłów


Widziałem te i nie tylko te rybki z napisem odłów i się zdziwiłem bo teraz z tym problem ponoć jest i też pytałem Panią ale powiedziała że nie ma pojęcia to szefowa skądś przywozi i tyle.

k0k0z - 2012-02-06, 11:22

Dżoena napisał/a:
Ponoć z morszczyzną mają startować ostro. Nie dałam rady zajrzeć, ale ma powstać solniczka- z rybkami na sprzedaż, oczywiście!


Jak z cenami za ryby takimi jak w 3cim swiecie to ja dziekuje.

LaJon - 2012-02-06, 11:40

kolejny plus to dość duża kopka korzeni... :) co do ceny to pojecie względne, bo jak komuś akurat taki potrzeba do aranżacji to cena nie gra roli :lol:
Dżoena - 2012-02-06, 17:22

k0k0z napisał/a:
Jak z cenami za ryby takimi jak w 3cim swiecie to ja dziekuje.

Błazny mają w spoko cenie, ale ja poluję na inną rybkę. Ponoć ma być ( dzisiaj to już muszę sprawdzić, czy przyszły) ale cena, jaką mi pan podał za rybkę, której szukam ... powiedzmy, że nie odpowiada mi

justfilied233 - 2012-02-06, 18:12

W takim razie pewnie odłów = odłów z hurtowni :P
Co do cen to raczej nie spodziewał bym się cudów w sklepie zoo w takim miejscu.

arturw6 - 2012-02-27, 16:59

Witam . Dzisiaj zajrzałem do tego ów sklepu i ręce opadają , dziwiłem się że tak wszyscy o nim piszą takie rzeczy ale przekonałem się sam na własne oczy . Pierwsze wrażenie z korytarza było dość dobre , dopiero po wejściu zobaczyłem co tam się dzieje . Strasznie czymś śmierdziało , pani rozmawiała z inną panią i nie była zainteresowana że ktoś wszedł do sklepu – jak skończyła rozmowę to usłyszała że papuga żako gwiżdże więc poszła ją nagrywać , w tym czasie doradzała kobiecie zbrojnika niebieskiego do akwarium 20 l . Ale wracając do samego sklepu , po ziemi skakały świerszcze podobnie jak w stercie korzeni i kamieni . Co do ryb to nie za duży wybór , bojowniki w kubeczkach i plastikowych pudełeczkach niektóre żywe niektóre nie , na ziemi leżały dwie zasuszone rybki które pewnie wyskoczyły z akwarium . Na moich oczach motylowiec zjadł małego suma , w niektórych akwariach leżały zdechłe ryby , ceny ryb takie sobie z tego co widziałem choć niektóre nawet nie były podpisane na akwariach , rośliny tez takie sobie , na akwariach był osad z kamienia . Ryby morskie , hym było kilka ryb ale się nie interesowałem, zainteresowałem się jednak akwarium 30l morskim w którym było nawalone żywej skały , mały błazenek , duża krewetka i też duża rozgwiazda, pozostawia to wiele do życzenia . Idąc dalej jest asortyment, nie patrzyłem zbytnio na ceny bo nie miałem czasu , później są trzy urządzone akwaria dla krewetek ( w jednym było zaświecone światło ) krewetki – niektóre żyły , ceny moim zdaniem za wysokie , w trzecim krewetkarium była skała i 3 tetry cesarskie . Jak już wcześniej pisałem ręce opadają .
MST - 2012-02-27, 18:51

Byłem w sobotę w MH i z ciekawości zaglądnąłem "obczaić" morszczyznę.
We wspomnianym 30L akwa sporo gruzu, prawie zero korali, a rybki...cóż na moich oczach krewetka baksująca radziła sobie z przerybieniem - zjadała właśnie jednego błazenka, drugi uciekł, a pterapogon z przerażeniem chował się w drugim końcu akwarium. Była tam rzeczywiście rozgwiazda niebieska. Na komentarz mojej narzeczonej na ten widok na wpół zjedzonego Nemusia, że jest to straszliwe i "dlaczego oni nie wyciągną tej biednej rybki?", ekspedientka popatrzyła się, jak z byka, aż sam miałem ochotę im coś powiedzieć, ale się wstrzymałem.

W drugim akwarium "morskim" pływało trochę ryb, ale w sumie chyba tylko jedna wyglądała na zdrową. Żółtek wręcz się "słaniał" i pływał częściowo bokiem.
Obsługa w ogóle nie przejmowała się klientami, a także tym, iż jakieś dzieciaki wkładają łapska do akwariów.

Co jeszcze mnie powaliło to jedna cena, jaką zauważyłem. Cena za "żywą skałę" (żywa to ona chyba tylko z nazwy) 70zł / kg to za tą cenę 2 kg porządnej skały można kupić i nie piszcie, że "trzeba się utrzymać", bo dzięki takim cenom ludzie nigdy nie pomyślą o morszczaku

Myślałem, że sklep się jeszcze wyrobi, ale na chwilę obecną, jak dla mnie to porażka całkowita. :/

Generalnie póki szefostwo nie weźmie się za pracowników i nie zacznie trzeźwo myśleć o klientach to nie wróżę temu "sklepowi" świetlanej przyszłości. :/

comatose - 2012-02-27, 18:56

Jak przeczytałem o tym błazenku to mi się przypomniał pokaz z zakładania akwarium morskiego. Tyle co wody do kostki nalali, siatka w dłoń wyłowili jednego i siup go do kostki i cytat "Taki nemo to koszt około 60zł, nie wydaje mi się żeby to było dużo".
MST - 2012-02-27, 19:06

To mnie uspokoiłeś, że stać ich na taki "żywy pokarm". :diabeł:

A wracając do tematu to zastanawia mnie tylko, dlaczego tak trudno w sieci tych sklepów o zapewnienie minimalnego standardu? Co sprawia, że dwa inne sklepy w Rzeszowie są w stanie zapewnić jakiś minimalny byt dla żyjątek i są w stanie kusić atrakcyjnymi cenami, sporym asortymentem i fachową obsługą, a w tym sklepie pracują osoby o niemal ZEROWEJ wiedzy o tym co mają?

Poza tym zadziwia mnie fakt, że klient może sobie wejść i postać dość długo zanim w ogóle ktoś z łaską się nim zainteresuje. :/

piotr77 - 2012-02-27, 19:06

sie poprostu noz w kieszeni otwiera :x
arturw6 - 2012-02-27, 19:38

MST napisał/a:
Co jeszcze mnie powaliło to jedna cena, jaką zauważyłem. Cena za "żywą skałę" (żywa to ona chyba tylko z nazwy) 70zł / kg

To teraz chyba jakaś super promocja jest bo kosztuje 60zł :roll:

cherry_ukasz - 2012-02-27, 22:54

A w jakiej cenie rozgwiazda niebieska?

Ejjj na prawdę żal mi tych ryb morskich...w ogóle zwierząt morskich - i innych także.

Jak można trzymać krewetkę boksującą w 30 litrach!! Zlitujcie się!! Błazenka jeszcze jestem wstanie zrozumieć jakiego małego (2 cm), ale nie w 5 litrach jak miało to miejsce w innym oddziale tej sieci :(

Mam nadzieję, że właściciele na prawdę pójdą po rozum do głowy bo z tego co piszecie, to jeszcze raz - szkoda zwierząt i zrażać ludzi do morszczyzny :x

Brzosti1989 - 2012-02-28, 11:42

MST "a w tym sklepie pracują osoby o niemal ZEROWEJ wiedzy o tym co mają?"
nie ma sie co dziwic ze nie znaja sie na tym co maja, pewnie ludzie wzieci z "łapanki" lub sklepu z obuwiem

A teraz ciekawostka: przy wykanczaniu milenium pracowali moi znajomi którzy z budowlanka mieli tyle wczesniej doczynienia co ja z np z gornictwem :D dziw ze nic nikomu na glowe nie spadlo

Pewnie w tym sklepie bylo podobnie jesli chodzi i pracowników...

Poprawiono "ktozy" na "którzy" - Dżoena

Dżoena - 2012-02-28, 11:47

Brzosti1989, masz rację, ale MH działa od października. To 4 miesiące, które mogły być wykorzystane na zdobycie wiedzy na temat sprzedawanego asortymentu. Trochę czasu mieli- uważam, że go nie wykorzystali...
ariks - 2012-03-02, 21:07

Ja jeszcze tam nie byłem, ale po Waszych rekomendacjach jakoś mnie nie ciągnie. Szefowa Zoo Nika, która ma trzy sklepy Ropczyce plus dwa w Rzeszowie z tego co widzę idzie na łatwiznę w dodatku ceny są czasem przesadnie wysokie a sama obsługa kompletnie nie nadaje się do klienta szczególnie w w sklepach w Rzeszowie. Ale tak to jest jak ktoś chcę od razu zbić ''fortunę'' w szybkim tempie. Obserwuję sprawę i jestem coraz bardziej zniesmaczony.
Mirro - 2012-03-02, 21:34

Ja muszę się kiedyś tam przejść, bo ciężko mi uwierzyć, że jest aż tak źle.
Dżoena - 2012-03-29, 21:41

Ostatnio jakoś tak wychodzi, że tam zaglądam- blisko i godziny funkcjonowania czasami bardziej odpowiednie...
Byłam w szoku- zakupiłam piękną szczepkę caulastrei za jedyne 30 zł. Została jeszcze jedna za 40 ;)
Wybór z morszczyzny może nie powala na kolana, ale ceny bardzo mi się spodobały :)
Mam już swoją ulubioną panią- nie ukrywam, że bardzo lubię, jak mnie obsługuje- podoba mi się jej podejście do klienta.
Tak na prawdę dzięki niej przestałam zauważać wady stoiska.
Błaznów w malutkiej bańce nie ma ;)

Fatty - 2012-04-04, 15:34

Był dziś fatyś, pokręcił się- nie podeszło mi. Jam uczulona na rybie trupki- nieposprzątane.
W ramach ciekawostki- widziałam jak bocja siatkowana pływa trzymając danio różowego w pysku- normalnie Animal Planet.

cherry_ukasz - 2012-04-04, 17:51

A ja tam byłem ostatnio jeno w celu zaglądnięcia do morszczyzny - tam było czysto, tanio i zdrowo. Jeno mój krab - opędzlował mi caulastree 3 dni po zakupie :evil:
MakuŚ - 2012-07-30, 17:06

Gdzie są wczorajsze zdjęcia z wężami, które miały być rozesłane na meila? :) Ja się pytam!
boggi - 2012-07-30, 21:25

MakuŚ, o jakie zdjęcia Ci chodzi ? Bo nie bardzo rozumiem.
Dżoena - 2012-07-30, 21:36

boggi napisał/a:
Bo nie bardzo rozumiem.

boggi, Ty nie rozumiesz- ja nie kumam :P

pilarz617 - 2012-07-30, 21:42

Dżoena napisał/a:
boggi, Ty nie rozumiesz- ja nie kumam

a ja nie czaję :P

Darek - 2012-07-31, 09:28

pilarz617 napisał/a:
Dżoena napisał/a:
boggi, Ty nie rozumiesz- ja nie kumam

a ja nie czaję :P

A ja nie trybię :P

Mirro - 2012-07-31, 10:58

Ani ja :/
MakuŚ - 2012-07-31, 17:43

boggi napisał/a:
MakuŚ, o jakie zdjęcia Ci chodzi ? Bo nie bardzo rozumiem.


W niedziele robili darmowe zdjęcia z wężem i mieli wysłać mailem:) Mam nadzieję, że to wiarygodny sklep, bo trochę stresu kosztowało pierwsze spotkanie z wężem ;p

boggi - 2012-07-31, 17:58

MakuŚ, szczerze mówiąc to Twój post wyglądał bardzo dziwnie , jak wyskoczyłeś z tymi fotkami :)
MakuŚ - 2012-07-31, 18:00

Wiem ale może ktoś ze sklepu tu zaglądnie i sobie przypomni.
alkarn - 2012-07-31, 18:10

idź i się upomnij.
MakuŚ - 2012-07-31, 18:15

Przy okazji, 50km mam..
SDD - 2012-07-31, 20:19

MakuŚ, zawsze można zadzwonić do sklepu. Szczerze mówiąc to raczej wątpię aby ktoś z tego sklepu przeglądał ten temat.
Mirro - 2012-08-01, 08:22

Ja w tym sklepie byłem coś ze dwa razy. Co prawda nic nie kupiłem, ale nie zauważyłem, żeby bylo jakoś rażąco źle. Moim zdaniem jest tam normalnie.
PawelNM - 2012-08-01, 10:25

Ja byłem kilka razy i zawsze było coś nie tak. Zaczynając od sporej ilości pływających trupków, przez wszechobecną wodę na podłodze i kończąc na zupełnym braku zainteresowania klientem.
Tylko raz mi się udało trafić na sympatyczną Panią, która podeszła do mnie od razu jak tylko wszedłem i z którą rozmawiałem chyba ze 30 minut.

Darek - 2012-08-01, 21:17

Zapewne w każdym sklepie można się czegoś czepić bo wszędzie są jakieś niedociągnięcia :/
Mirro napisał/a:
Ja w tym sklepie byłem coś ze dwa razy. Co prawda nic nie kupiłem, ale nie zauważyłem, żeby bylo jakoś rażąco źle. Moim zdaniem jest tam normalnie.
Mam takie samo zdanie ;)

PawelNM napisał/a:
Tylko raz mi się udało trafić na sympatyczną Panią, która podeszła do mnie od razu jak tylko wszedłem i z którą rozmawiałem chyba ze 30 minut.
Podejrzewam że wpadła w oko :mrgreen:
PawelNM - 2012-08-02, 08:20

Mimo wszystko kobieta nie w moim typie ;) no ale ciekawie mówiła i trochę podyskutowaliśmy :)
Dżoena - 2012-08-02, 09:19

PawelNM napisał/a:
udało trafić na sympatyczną Panią, która podeszła do mnie od razu jak tylko wszedłem i z którą rozmawiałem chyba ze 30 minut.

Chyba wiem, która to ;)
PawelNM napisał/a:
Zaczynając od sporej ilości pływających trupków, przez wszechobecną wodę na podłodze i kończąc na zupełnym braku zainteresowania klientem.

Bywam tam ostatnimi czasy i tak:
trupków nie widziałam- do baniaków z rybami nie zaglądałam jakoś za często
Co do wody na podłodze- nie spotkałam się z takim przypadkiem...
Jakby nie było- ja również mam swoją ulubioną panią i zaglądam tam przeważnie wtedy, jak widzę ją za ladą ( właściwy człowiek na właściwym miejscu).

PawelNM - 2012-08-02, 10:19

Widocznie trafiłem na wymianę wody po której nikt nie posprzątał...a może coś pękło ;) . Trupki pływały (lub były konsumowane) za każdym razem jak tam byłem, no ale mogło się to już teraz zmienić i bardziej przykładają uwagę do porządku w baniaczkach.
Muszę obczaić w jakie dni ta Pani tam pracuje :)

Artur___ - 2012-09-21, 07:59

jako, że jeszcze się w temacie nie wypowiadałem to może dorzucę swoje trzy grosze :)

Do sklepu zaglądam systematycznie od czasu do czasu i jakieś drobne zakupy zawsze robię,
-ryby do morszczaka jeżeli już pływają w baniaku to są w bardzo dobrych cenach (trochę gorzej to wychodzi jak się chce zamówić jakiegoś delikwenta , którego nie ma w baniaczku)
-do tego bywają preparaty niedostępne gdzie indziej w Rzeszowie, np. chemiclean
-ponadto mają duży wybór royal canin w naprawdę przystępnych cenach,
-tanie gąbki do filtrów wewnętrznych :)
-i fajnego skunksa

Moim zdaniem sklep godny polecenie - trzeba tylko go sobie sklasyfikować, nie ma sklepu, który będzie miał nieograniczony asortyment w najlepszych cenach na rynku - utopie nie istnieją ;)

szarlotka - 2012-09-21, 12:14

Artur___ napisał/a:
jako, że jeszcze się w temacie nie wypowiadałem to może dorzucę swoje trzy grosze :)

Do sklepu zaglądam systematycznie od czasu do czasu i jakieś drobne zakupy zawsze robię,
-ryby do morszczaka jeżeli już pływają w baniaku to są w bardzo dobrych cenach (trochę gorzej to wychodzi jak się chce zamówić jakiegoś delikwenta , którego nie ma w baniaczku)
-do tego bywają preparaty niedostępne gdzie indziej w Rzeszowie, np. chemiclean
-ponadto mają duży wybór royal canin w naprawdę przystępnych cenach,
-tanie gąbki do filtrów wewnętrznych :)
-i fajnego skunksa

Moim zdaniem sklep godny polecenie - trzeba tylko go sobie sklasyfikować, nie ma sklepu, który będzie miał nieograniczony asortyment w najlepszych cenach na rynku - utopie nie istnieją ;)


Osobiście wole Millenium, morszczyzna chyba najlepsza w mieście, przynajmniej tak twierdzi mój małżonek:) i tam też dostaniesz wszytko co powyżej piszesz. tylko jest wiecej przestszeni i co najwazniejsze dla mnie : można smiało wjechać wózkiem z dzieckiem pod akwa i miedzy regały a asortyment kenta i sechema o wiele wiekszy

Artur___ - 2012-09-21, 18:53

ups :evil: - ja właśnie o milenium pisałem

to teraz do jakiegoś sympatycznego moda napiszę z prośbą o przeniesienie postu (kasował nie będę bo się bałagan zrobi - chyba, że trzy ostatnie posty :) )

[ Komentarz dodany przez: Mirro: 2012-09-21, 20:17 ]
misja zakończona powodzeniem :)

Dżoena - 2012-09-28, 15:56

Dzisiaj zakupiłam sól Kenta do solniczki. Cena- 80 zł za bodajże 9,3 kg. To nawet lepiej, niż na necie :)
Sklep u mnie ma dużego plusa :mrgreen:

kiciflo - 2012-09-28, 19:04

Nie inaczej :) Cieszę się że w końcu przekonaliście się do sklepu :) Jeżeli chodzi o morszczyznę to preparaty Kent,Sechem oraz Microbe-Lift są identyczne jak na internecie a czasem jak Joanna napisała biją internet na przysłowiowy web :)
Aktualne stany ryb i korali są przeważnie na stronie nika-zoo.com.pl w zakładce akwarystyka.
Niestety bez cen :( Dostawy przeważnie 2x w miesiącu :) co do tego co kolega pisał że ciężko z rybkami na zamówienie.... Zależy co "ciapaci" odłowią to jest na hurtowni :)
Pozdrawiam Marcin.

zulix - 2012-09-28, 20:09

kiciflo napisał/a:
Cieszę się że w końcu przekonaliście się do sklepu

Czy ja wiem? Przejrzałem kilka stron w tył i wielkiej nagonki nie było. Było za to sporo pozytywnych spostrzeżeń. Wiem, że te negatywne bardziej kłują w oczy niż cieszą pozytywne, ale też nie można traktować, że do tej pory to "forum" (nie wnikając co to za twór bo zwykle się uogólnia zachowanie 2-3 osób) było źle nastawione do sklepu.
Zdarzały się wcześniej jakieś bezsensowne posty (może i konkurencja), ale po akcji administracji blokującej radosną twórczość typu forum "onet" ataki na sklepy prawie ustały (bo na inne też były). Procent wiarygodnych opinii, tj. od osób mniej przypadkowych się zwiększyć i jak widać zwiększyła się dobra opinia o sieci Nika (czego w dalszym ciągu życzę).

Co do mnie to najbardziej mi brakuje obecności Pana Konrada z którym mogłem sobie uciąć fachowe pogawędki w N.Ś.

Cieszy mnie, że ujawnił się ktoś zainteresowany to będziemy mieć informację z I-szej ręki.
Pozdrawiam.

Literówkę poprawiłam - Dżoena

rouquin - 2012-10-10, 21:10

Moje pierwsze wrażenie: syf. Brudno w akwariach, glony na szybach, dwóch pracowników nie interesujących się dosłownie niczym ani klientami, ani porządkiem (nawet nikt "Dzień dobry" nie powiedział). Poza tym dość mały sklep jak na tak wielką galerię, ale w sumie jeśli duża powierzchnia oznaczałaby większy syf to może i lepiej. Ceny produktów przeciętne, ale co do rybek to taniej można kupić. Spodziewałem się bardziej ekskluzywnego sklepu, pasującego do reszty. Moja ciekawość została zaspokojona i raczej więcej nie odwiedzę tego sklepu.
Dżoena - 2012-10-10, 21:20

rouquin napisał/a:
Ceny produktów przeciętne

Zależy na co popatrzeć. Ryby- może i drogie, ale korale... Dużo ich nie ma, ale ja znów piękną szczepeczkę za jedyne 30 zł nabyłam :pani: Żebym jeszcze wiedziała, jak mój nowy nabytek się nazywa... Pani mówiła, ale moja głowa nie zapisała sobie tego na twardym dysku i umknęło...
Może i bałagan był, ale z tego, co się orientuję, to rewolucja na sklepie odgórnie zarządzona została. A i czasu na porządki w akwariach przez to chyba nie było :( Bo przecież aby posprzątać trzeba najpierw bałagan zrobić ;)

Artur___ - 2012-10-11, 08:30

Dżoena napisał/a:
Żebym jeszcze wiedziała, jak mój nowy nabytek się nazywa
cyknij fotkę, będziemy szukać :)
Dżoena - 2012-10-11, 08:45

Światło się w baniaku zapali- cyknę fotkę. Założę nowy temat odnośnie identyfikacji korali- coby tego nie zaśmiecać :)
PawelNM - 2012-10-12, 10:16

A ja byłem ostatnio i tym razem zastałem porządek :) . Akwaria tez w należytej czystości i bez trupków. Jedyny i wciąż ten sam mankament to kompletny brak zainteresowania klientem :( , papuga dalej na pierwszym miejscu...
szudaj - 2012-10-12, 17:31

Faktycznie. Choć ja nie lubię nachalnych sprzedawców koniecznie chcących coś wcisnąć, ale rzeczywiście obsługa w ogóle się mną nie interesowała ;)
zulix - 2012-10-12, 19:39

szudaj napisał/a:
zeczywiście obsługa w ogóle się mną nie interesowała...

...to muszę koniecznie zajrzeć :) Ja w ogóle nie lubię jak się sprzedawcy mnie czepiają. Jak mam problem to do nich podchodzę i pytam. Nie lubię ani nachalnych, ani nawet idących za mną cieniem... Czuję się albo jako kandydat do oskubania, albo kandydat na złodzieja... Dla mnie jest to więc zaleta. Każdy z nas jednak jest inny :)

Darek - 2012-10-12, 20:25

zulix napisał/a:
Ja w ogóle nie lubię jak się sprzedawcy mnie czepiają

zulix, to w takim razie jest nas dwóch ;)

MariooT - 2012-10-12, 21:29

trzech ;)
PawelNM - 2012-10-12, 22:38

Nachalności to oczywiście i ja nie lubię ale gdzie indziej zawsze ktoś podejdzie i grzecznie zapyta czy w czymś pomóc albo może coś doradzić...a tutaj totalna olewka :)
Mirro - 2012-10-12, 23:00

MariooT napisał/a:
trzech
chyba czterech :P
cherry_ukasz - 2012-10-13, 14:29

Mirro napisał/a:
MariooT napisał/a:
trzech
chyba czterech :P


Ja bym nawet rzekł, że pięciu :)

A co do samego sklepu to jest chyba jedyny sklep w Rzeszowie, gdzie jak się zamówi ryby morskie i podadzą termin i cenę to się ich trzymają :super:

kiciflo - 2012-10-29, 18:32

PawelNM napisał/a:
Nachalności to oczywiście i ja nie lubię ale gdzie indziej zawsze ktoś podejdzie i grzecznie zapyta czy w czymś pomóc albo może coś doradzić...a tutaj totalna olewka :)

Panie kolego :) przy proporcjach 30-300... czyli 30 przychodzi na zakupy 300 obejrzeć to za przeproszeniem ochu...eć można by było :)
takie jest moje zdanie :) i w końcu to galeria gdzie 80% ludzi przychodzi dla lansu i zabicia nudy a nie na zakupy :)
Pozdrawiam Marcin.

cherry_ukasz - 2012-10-29, 18:41

kiciflo napisał/a:
PawelNM napisał/a:
Nachalności to oczywiście i ja nie lubię ale gdzie indziej zawsze ktoś podejdzie i grzecznie zapyta czy w czymś pomóc albo może coś doradzić...a tutaj totalna olewka :)

Panie kolego :) przy proporcjach 30-300... czyli 30 przychodzi na zakupy 300 obejrzeć to za przeproszeniem ochu...eć można by było :)
takie jest moje zdanie :) i w końcu to galeria gdzie 80% ludzi przychodzi dla lansu i zabicia nudy a nie na zakupy :)
Pozdrawiam Marcin.


Ojjj Marcinie ujawnij wkońcu swoje zbiorniczki - czekam na nie już baaardzo długo!! :evil:

kiciflo - 2012-10-29, 19:03

Dobrze że mi przypomniałeś :) W końcu mam trochę czasu wolnego to założę w końcu swój temat :)
cherry_ukasz - 2012-10-29, 19:05

Nooo to czekam, czekam z niecierpliwością :D
Dżoena - 2013-03-14, 20:54

Dostałam cynk, że mają świeżą dostawę z ryb morskich :mrgreen:
cherry_ukasz - 2013-03-14, 23:19

To czekam na wieści co mają ciekawego :)
Dżoena - 2013-03-21, 19:16

Doszły mnie słuchy, że w przyszłym tygodniu mają mieć coś ciekawego z morszczyzny :D Rurówki i jakieś rybki :)
cyklista - 2013-03-21, 19:27

W poniedziałek czy piątek?
Dżoena - 2013-03-21, 19:33

Piotrze- jakbym dokładny dzień znała, to bym napisała. Dam znać jak będę coś konkretniejszego wiedziała
dashboor - 2013-03-21, 23:44

chyba się wybiorę jutro zobaczyć czy coś "morskiego" jest, przy okazji zwrócić uwagę , że jak ktoś prosi o zamówienie czegoś i ktoś obiecuje telefon na następny dzień z informacją to wypada zadzwonić i powiedzieć nawet ze tego nie będzie . Niestety chcąc być na rynku trzeba dbać o każdego klienta , konkurencją nie śpi :)
dashboor - 2013-03-22, 14:58

byłem i mnie więcej wygląda to tak że są 2 szczepki zoanthusa ( nie rozłożone), coś co już było wcześniej nie znam nazwy. ukwiał lub szorstnik (który też już był i był ) z ryb to jakieś takie były to 3 błazenki, 2 mandaryny, 2 babki( tak się chyba zwie ta ryba) , zółta ryba podobna kształtem do babki (coś jak te z okinawe małe ryby ale gatunku nie znam dokładnie), jakaś taka pomarańczowa(nie wiem jaki gatunek), i jeszcze ja się nie mylę "fire fish" . tak z grubsza patrzyłem bo byłem tylko po pokarm .
Dżoena - 2013-03-25, 18:54

Dostałam cynk :)
Na stanie już są:
Bispira guinensis- rurówka
Sabellastarte -rurówka
Lysmata debelius
Stenopus hispidus
Calcinus sp.mix
Synchiropus picturatus
Pterapogon kauderni
Pseudanthias tuka
Macropharygodon ornatus

AlberT - 2013-07-01, 14:07

Pracuję w MIllenium, także zaglądam czasem, ale ogólnie nie lubię tego sklepu, po prostu jes wiele innych, o wiele lepszych. Obsługa masakra, za pierwszym razem stałem przy baniakach i co chwila zerkałem w stronę Pań czy któraś mnie zapyta o pomoc (zboczenie zawodowe z handlu). Niestety, po ok 1 minutach wyszedłem, ponieważ nikt nie zwrócił na mnie uwagi, a Pani zajęła się rozmową z jakaś klientką na temat kotów (czasem mi się wydaje ze w tym sklepie rybki sa bo sa, natomiast dla sprzedawców było by lepiej jakby ich tam nie bylo, tylko inne zwierzaczki)
kosteczka - 2013-07-01, 15:07

a ja wole jak do mnie nikt nie podchodzi, jak coś chcę to podchodzę do Pani i proszę to co chcę. A ja też nie raz przychodzę tam - i nie raz zdarzyło mi się porozmawiać z obsługą nie koniecznie kupując coś, ale jeśli na sklepie ktoś coś potrzebował to nie było problemu z obsługa. Wydaję mi się że to kwestia gustu.
PS. A tak w ogóle to gdzie pracujesz? Bywam często w Millenium to chętnie Cie przyczaję :roll:

AlberT - 2013-07-01, 15:21

MediaExpert, dział RTV, jak potrzeba coś ze sprzętu to zapraszam ale uprzedzam że ja podchodze od razu do klienta :D

W sumie to w tym sklepie najbardziej rozwesela mnie ta Pani co tak duzo mówi, jak kiedyś wszedłem zapytać o glosię to Pani powiedziała że nie mają ale mają Anubiasa Nana, u niej znacznie lepiej sie sprawdzil na trawnik i nie powienienem miec zadnych problemow z jego uprawa po czym bez pytania poleciala do akwa i zaczela pytac czy wystarczy mi jedna sadzonka i juz malo co nie pakowala :D

zulix - 2013-07-01, 15:54

AlberT napisał/a:
ale uprzedzam że ja podchodze od razu do klienta :D

brrr. Ja wręcz uciekam od nachalnych sprzedawców. Kiedyś właśnie w ME w MH uciekałem od handlowców i wyglądało to pewnie przezabawnie dla osób postronnych :P
Wolę gdy mogę sobie w spokoju coś obejrzeć a jak mam wątpliwości to zapytać. Nie lubię "robienia mi wody z mózgu" zanim jeszcze zacznę mieć jakiekolwiek zdanie na jakiś temat. Może i tak gdzieniegdzie szkolą, aby nie dawać czasu klientowi pomyśleć to przez to zmusi się go do nieprzemyślanych zakupów dobrych dla sklepu - ja takiej skuteczności sprzedawcy się przeciwstawiam. Według mnie powinien on być pomocą w zakupie dla klienta a nie dla sieci, która coś "chce opchnąć".
Zawsze więc mówię nachalnym, że jak będę potrzebować pomocy to się o nią zwrócę.
AlberT napisał/a:
Niestety, po ok 1 minutach wyszedłem, ponieważ nikt nie zwrócił na mnie uwagi

Kocham takie sklepy (pomijając kwestię o którym sklepie jest mowa).

dlatego święte słowa:
kosteczka napisał/a:
Wydaję mi się że to kwestia gustu.

AlberT - 2013-07-01, 16:22

Powiem Ci szczerze, że akurat jestem takim typem sprzedawcy, który naprawdę lubi dobrze doradzić bo nie raz zdarzyło mi się że ktos się odplacał przyprowadzając znajomych czy rodzinę. Zdarza się też często że sa błędy w druku czy ludzie mają błędne przekonania (plazma żre dużo prądu...) i później np przechodzę obok parki którzy nie potrzebują dorady a rozmawiają między sobą o tym jak to niedobrze kupić np plazmę :) Dlatego staram się pomagać jak umiem.

Są oczywiście gusta i guściki, ja również nie lubię jak jestem naskakiwany, dlatego w pracy zawsze się wycofuję po odmowie udzielenia pomocy, ale zawsze jestem niedaleko w razie jakiś pytań. Najorzej jest wtedy gdy faktycznie potrzebujesz porady a sprzedawca udaje ze jest mega zajety i cie unika albo ada sobie w najlepsze z innmi i ma cie w du... szy ;p

Niestety, albo stety ale sklepy obecnie bardzo stawiaja na obsluge i np u nas mamy obowiązek podejscia do klienta co większości badzo sie podoba że ktoś chce im pomóc ;)

Ale to temat o laptopie, także moja popozycja jest wciąż aktualna, i prosze pamietac - ja moge doradzic ale to ty kupujesz i ty decydujesz czy to zrobisz :)

[ Dodano: 2013-07-01, 18:03 ]
Boże, o jakim laptopie, o rybkach :) Juz chyba kwestia przepracowania ;p

Fatty - 2013-07-01, 17:25

zulix napisał/a:

AlberT napisał/a:
ale uprzedzam że ja podchodze od razu do klienta

brrr. Ja wręcz uciekam od nachalnych sprzedawców.


ja też nie lubię jak ktoś mnie od razu "łaps" :P - sama jestem sprzedawcą i też tego nie stosuję(u nas nie ma wymogów aby podchodzić). Mowę ciała obserwuję, jak widzę wzrok błędny, to wtedy lecę ;)

Są ludzie jak zulixy i fatysie co lubią sami sobie asortyment pozwiedzać i jak coś będą potrzebować to obsługę znajdą, a są i tacy jak pewna blond wysoka Pani co mnie od czasu do czasu nawiedza i zamiast "Dzień dobry" już wchodząc przez bramki grzmi: "Dlaczego nikt do mnie nie podchodzi?? Co to w ogóle za sklep?? co to za obsługa??" :P

zulix - 2013-07-01, 19:11

Cytat:
jestem takim typem sprzedawcy, który naprawdę lubi dobrze doradzić

Nie podważam kompetencji ani twoich ani wielu dobrych innych sprzedawców bo często korzystam i uważam nawet, że sprzedawca powinien być na tyle opłacany, aby czuł przyszłość w firmie i rozwijał zainteresowanie sprzedawanym towarem i poprzez swoją fachowość ściągał klientów. Najwięcej zła robią sklepy, które zatrudniają rocznie po kilka zestawów pracowników bo jest ich nadmiar na rynku...

Tutaj mówię tylko o podejściu "na wejściu". Dobry sprzedawca jest jak psycholog. Wie, który klient jest typem samotnika, kto jest zagubiony, kto dokonał wyboru przed wejściem do sklepu a komu należy powiedzieć wszystko...
AlberT napisał/a:
Ale to temat o laptopie...

Chyba jednak nie... :(

AlberT - 2013-07-01, 19:50

zulix napisał/a:

Tutaj mówię tylko o podejściu "na wejściu". Dobry sprzedawca jest jak psycholog. Wie, który klient jest typem samotnika, kto jest zagubiony, kto dokonał wyboru przed wejściem do sklepu a komu należy powiedzieć wszystko...


Zgadzam się w 10000%, po 5 latach w handlu na wejściu widać czy ktoś chce coś kupić czy nie :) Akurat tu odwoływałem się do obsługi w Nika Zoo bo myślę że akurat tak się wpatrywałem w sprzedawców i tak czekałem że bylo po mnie widać że chcę coś kupić i naprawdę chciałem ale zboczenie zawodowe jakoś nie daje mi samemu podejść do sprzedawcy tylko wole poczekac a to ze sie nie doczekalem to wyszedlem :P

Akurat napisałem o laptopie bo myslalem o innym temacie, przepraszam :)

Darek - 2013-07-01, 20:16

Ja też nie lubię jak sprzedawca atakuje mnie pomimo że jeszcze się dobrze nie rozglądnąłem po sklepie :P Ale jak wchodzę do sklepu to wiem co już mam kupić i wcześniej starałem się jak najwięcej niezbędnych informacji o tym produkcie przeczytać czy też zapoznać się z opiniami innych ;)
jaciek - 2014-10-03, 13:08

Witam, czy wie ktos moze czy dalej jest tam do sprzedania ta samotna channa marulioides? I w jakiej cenie chca ja oddac? Pozdrawiam
kosteczka - 2014-10-03, 15:01

mogę się dowiedzieć, ale nie wiem czy dziś zdążę podejść
jaciek - 2014-10-03, 15:23

Bylbym bardzo wdzieczny:) obstawiam ze pewnie 200-400zl za ktore nikt im jej nie kupi i biedaczka zejdzie im tam ze starosci
jaciek - 2014-10-04, 09:48

Ma ktos moze aktualny nr do sklepu? Oficjalny, z ich strony 881.. nie odpowiada:/
Dżoena - 2014-10-04, 10:14

881 388 987 - na pewno masz dobry. Bywa tak, że jak mają klientów to nie odbierają. Próbuj do skutku.
jaciek - 2014-10-04, 10:16

Od wczoraj maja wylaczony telefon..
Dżoena - 2014-10-04, 10:35

Dzwoniłam do kierowniczki sklepu. Pytałam o channę, o którą pytałeś w poście powyżej- nie mają już jej.
jaciek - 2014-10-04, 10:40

Super, dziekuje:) juz mialem sie dzis po nia "w ciemno" wybrac. Jestem tylko ciekawy czy sprzedali czy zdechla.
Dżoena - 2014-10-04, 10:41

Sprzedali. Nie pytałam o cenę, w jakiej poszła
jaciek - 2014-10-04, 10:45

W tej sytuacji cena nie ma juz znaczenia, mam tylko nadzieje ze poszla w uczciwe rece do odpowiedniego zbiornika. Jeszcze raz dzieki za pomoc. Pozdrawiam
kosteczka - 2014-10-04, 15:03

i się spóźniłam ;(

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group