Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

[050] pierwsze "poważne"

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
Justa2704
Posty: 13
Rejestracja: 06 mar 2010, 18:31
Imię: Justyna
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 54 l, 18 l
Płeć:

[050] pierwsze "poważne"

Post autor: Justa2704 »

Witam.
Doszłam do wniosku, że właśnie nadeszła pora pochwalić się swoim baniaczkiem.
Akwarium ruszyło w pąździerniku 2009, więc stosunkowo niedawno. Cały czas się uczę. Liczę na wszelkie uwagi i porady z Waszej strony :)

Litraż: 50 l (60/24-30/30) profil
Filtracja: 400 l/h, Aquael 4W
Oświetlenie: 1x11w Econoline Aquael
Ogrzewanie: 50 W
Podłoże: głównie kwarc
Nawożenie: co trzy miesiące kulki Filtus
Flora: nie znam się :)
Fauna:
harem bojowników 1 + 3,
ampularie
świderki
zatoczki

Obrazek

Bodzio
Obrazek

Malwinka
Obrazek

Lora/Jacuś
Obrazek

Ziutka
Obrazek

Przez jakiś czas miałam plagę glonów, już jest w miarę dobrze, tzn. nie tworzą się nowe, a jej pozostałości możecie podziwiać na zdjęciach ;)
Awatar użytkownika
Artur___
Posty: 3564
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:16
Imię: Artur
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 49

Post autor: Artur___ »

no muszę przyznać, że Malwinka jest śliczna, jak możesz to pstryknij jej jeszcze kilka fotek.

Jedno pytanie, ja się zachowują względem siebie chłopaki: Bodzio vs. Lora/Jacuś, trochę małe akwarium jak na dwa bojowniki. Ja mam 160l przyzwoicie zarośnięte i nie mam odwagi wpuścić dwóch samców
Awatar użytkownika
leszcz25
Posty: 629
Rejestracja: 10 paź 2009, 13:53
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Szczepanów
Akwarium: 300, 27, 27
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Post autor: leszcz25 »