Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

[60l], twarda woda, obsada.

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
Reprint
Posty: 27
Rejestracja: 21 lip 2013, 17:07
Imię: Jakub
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów
Płeć:
Wiek: 29

[60l], twarda woda, obsada.

Post autor: Reprint »

Witam.
Mam akwa 60l w opłakanym stanie, 0 ryb, na dnie piach i dwa kamienie. Akwarium zaniedbane bo wyprowadziłem się na studia i w domu jestem raz na tydzień, a mamusia mówi że albo akwa będzie ładne zielone z rybkami, albo likwidacja. Z rybami zawsze miałem problem, bo pomału zawsze zdychały, podejrzewam że to przez brak wiedzy tj. złe parametry wody dla ryb. Zacząłem czytać i z racji tego że jestem biedny student to plan mam taki:

Akwarium typu low tech, ziemia na dno, rośliny to kabomba, moczarka, kryptokoryna, ( i jeszcze jakieś mało wymagające).

Światło do 0,5w/l (około 0,3-0,4 w/l).

Filtr Aquael FZN-2 biologiczno-mechaniczny (ceramika+gąbka+wata).

Pomysł na obsadę:

- Molinezja harem 1+2
- mieczyk 1 parka
- kirysek panda 5szt

Dno akwa 60x30


Tylko parametry wody nieciekawe:

PH - 7,5 +/- 0,2
GH - OK.22
KH - OK.20

Co myślicie o tym pomyśle?
Co wy byście zrobili na moim miejscu?
Co myślicie o obsadzie?
Co myślicie o parametrach wody?
Ostatnio zmieniony 20 lis 2014, 21:01 przez Reprint, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
VeJeK
Posty: 873
Rejestracja: 06 mar 2014, 20:21
Imię: Dominik
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 30L+31,5L :)
Płeć:
Wiek: 27

Post autor: VeJeK »

Reprint pisze:+gompka+
Ja nie wiem jak cie na te studia przyjęli :) hahahaha
Przepraszam nie mogłem sie powstrzymać :P
Awatar użytkownika
kuba4410
Posty: 666
Rejestracja: 06 kwie 2013, 17:24
Imię: Kuba
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Akwarium: [63] Gupiki i Galaxy
Płeć:

Post autor: kuba4410 »

Za małe akwa zarówno na Molinezje jak i na Mieczyki ;) Jak twarda woda to muszlowce może byłby dobre, ale