Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

obsada 525L

Moderator: Administracja

Paw95
Posty: 12
Rejestracja: 25 lut 2016, 12:14
Imię: Pawel
Lokalizacja: Konin
Płeć:
Wiek: 28

obsada 525L

Post autor: Paw95 »

Witajcie! Jestem nowym użytkownikiem tego forum ;) Mam do was parę pytań.
Tak więc zacznijmy od tego że jestem początkującym akwarystą . Dopiero przymierzam się do jego założenia ale ja już chcę mieć wszystko elegancko zaplanowane :)
Akwarium będzie o wymiarach 150x70x50 525L
Jaka obsada do niego?
Interesują mnie większe ryby które nie są podatne na choroby. Chciałbym aby w tym akwarium było parę gatunków nie tylko jeden.
Jakie podłoże?
Jaka ilość powietrza na h?
Jaka moc grzalki?
Jakie naświetlenie?
Chciałbym aby w tym akwarium znajdowały się roślinki jakieś korzenie. :)
Awatar użytkownika
Greek
Posty: 1071
Rejestracja: 24 kwie 2015, 15:35
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Akwarium: 450-112-56-25-13
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: Greek »

Paw95 pisze:Jaka ilość powietrza na h?
Co masz na myśli?
Paw95 pisze:Jaka moc grzalki?
Zależy od temperatury w pomieszczeniu. Z reguły 2x200W.
Paw95 pisze:Jakie naświetlenie?
Albo najpierw się dobierze co się chce tam mieć, a potem do tego oświetlenie, albo najpierw oświetlenie, a potem do tego dostosuje się co tam będzie. Myślę, że pierwsza opcja lepsza ;)
Paw95 pisze:Jakie podłoże?
Jw.
Paw95 pisze:Jaka obsada do niego?
Jakie parametry ma woda z kranu? Wystarczy KH i GH.
"Kto ma rację dzień wcześniej od innych, ten przez dobę uchodzi za idiotę." ~ Antoine de Rivarol

Gatunki ryb do kiepskiej kranówy
Paw95
Posty: 12
Rejestracja: 25 lut 2016, 12:14
Imię: Pawel
Lokalizacja: Konin
Płeć:
Wiek: 28

Post autor: Paw95 »

mam na myśli ile musi wynosić max przepustowości powietrza przez filtr aby akwarium było dobrze napowietrzone ?. To jaką obstawę proponujesz ? ;) niestety nie mam takiego czegoś jak testy wody aktualnie w domu. ;/