Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Do identyfikacji

Co kryje mikroświat akwarium...

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
Vigo
Posty: 4
Rejestracja: 15 gru 2010, 0:33
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Do identyfikacji

Post autor: Vigo »

Witam, nie mam mikroskopu ale zrobiłem to zdjęcie aparatem kompaktowym. Ma ok. 3mm długości i jest pełno małych dookoła. Może wiecie co to jest? Problem dotyczy akwarium z paletkami i narybkiem LINK.

Obrazek

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
zulix
Posty: 18907
Rejestracja: 02 paź 2009, 12:05
Imię: JAro
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: ni ma
Płeć:
Wiek: 59

Post autor: zulix »

Przypomina mi takie nicienie (chyba), które fotografowałem od Joanna. Niestety nie zidentyfikowałem :( Nie znam się na nicieniach, ale sporo gatunków jest pasożytami paletek.

P.S. Chętnie wziąłbym to pod mikroskop. Może umówilibyśmy się np. w jakimś zoologu abyś mi podrzucił okazy do sesji zdjęciowej?
Jestem na etapie "wypalony". Niestety nie rozwijam kalkulatora, nie udzielam porad, nie angażuję się (poza wyjątkami).
Awatar użytkownika
Dżoena
Posty: 8848
Rejestracja: 23 gru 2009, 22:59
Imię: JoAnna
Lokalizacja: Boguchwała
Płeć:
Wiek: 46

Post autor: Dżoena »

Jarku, Piotr twierdzi, że jego paskudy mają kolor biały. Mój był różowego zabarwienia.
Awatar użytkownika
zulix
Posty: 18907
Rejestracja: 02 paź 2009, 12:05
Imię: JAro
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: ni ma
Płeć:
Wiek: 59

Post autor: zulix »

Kolor to już kwestia dokładnego gatunku, a może i tego co żre dany robal. Wypławków jest ok. 80 gatunków więc jeżeli to nicienie (nie mówię, że tak jest) to też ich mnogo...
Jestem na etapie "wypalony". Niestety nie rozwijam kalkulatora, nie udzielam porad, nie angażuję się (poza wyjątkami).
Awatar użytkownika
Dżoena
Posty: 8848
Rejestracja: 23 gru 2009, 22:59
Imię: JoAnna
Lokalizacja: Boguchwała
Płeć:
Wiek: 46

Post autor: Dżoena »