Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Red Cherry, jaka płeć, rozmnażanie, proszę info (foto)

Nasze doświadczenie i obserwacje z różnymi zwierzakami.

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
daniul007
Posty: 21
Rejestracja: 12 sie 2013, 20:45
Imię: Daniel
Lokalizacja: Wola Zgłobieńska|Rzeszów
Akwarium: Roślinne 240
Płeć:
Wiek: 29

Red Cherry, jaka płeć, rozmnażanie, proszę info (foto)

Post autor: daniul007 »

Jako że jestem zielony jak narazie w tym temacie, może mi ktoś powiedzieć, czy z poniższych zdjęć rozróżniacie samca/samiczkę?
Bo nie wiem, czy mogę się spodziewać młodych, a jak tak to w jakim czasie?
Co to za plamka na zdj. 13, którą oznaczyłem?
Oraz czy na tych zdjęciach widzicie samca/samiczkę?
Jak tak, to jakie nr :p

<b>GH 2.5
KH 4
PH 6.5
Temp. wody 23
Edit:
Jedna z krewetek w nocy ze środy na czwartek miała wylinkę, bo znalazłem tylko stary pancerzyk
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Galeria zdjęć na aukcje
Awatar użytkownika
crusta
Posty: 7056
Rejestracja: 01 paź 2009, 20:52
Imię: Konrad
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 12 x 43l - krewetki
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: crusta »

Zdjecia przedstawiają i samice i samce słabiej wybarwionych Red Cherry, na zdjęciu http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/2308527/11 możesz wyłapać i samca i samiczkę, samiczka to ta z siodełkiem, czyli tą plamką o ktorą pytasz także co do innego zdjęcia. Generalnie okres noszenia jajeczek to okoo 4 tygodnie, u ciebie jeszcze tych jajeczek nie noszą ale pewnie niebawem zaczną, jednak obawiam się ze parametry wody (o ile prawdziwe) jakie podajesz, czyli
daniul007 pisze:GH 2.5

KH 4

PH 6.5

Temp. wody 23