Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Krewetkarium z Crystalami - co to za krewetka za zdjęciu ?

Nasze doświadczenie i obserwacje z różnymi zwierzakami.

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
jawork
Posty: 5
Rejestracja: 21 sie 2016, 22:20
Imię: Kamil
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 38

Krewetkarium z Crystalami - co to za krewetka za zdjęciu ?

Post autor: jawork »

Cześć,

mam założone krewetkarium z Crystalami (Hybrydy) i dzisiaj zaobserwowałem taką malutką krewetkę ok 3 mm na mchu - czy to jest mały Crystal ? czy krewetka po wylince ? (mam same Crystale w krewetkarium + 1 Tajwana). Jestem początkujący w tych sprawach więc będę wdzięczny za pomoc :)





pozdrawiam,
Krewetka - nowy link

[ Komentarz dodany przez: Dżoena: 2016-10-03, 21:32 ]
poszło do właściwego działu. Dżoena
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2016, 18:34 przez jawork, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 1665
Rejestracja: 19 sty 2013, 17:47
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Wiatr wieje
Płeć:

Post autor: Inc0 »

krewetka za młoda żeby mówić ze 100% pewnością co to jest ( zwłaszcza ze nie znam pochodzenia twoich " crystali(hybryd)" żeby wyrokować )zapodaj fotkę jak podrośnie nieco powiedzmy za jakieś 2-4tygodnie wtedy już się wybarwi na tyle aby mówić dokładnie co to jest.
jawork
Posty: 5
Rejestracja: 21 sie 2016, 22:20
Imię: Kamil
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: jawork »

Dziękuję za odpowiedź. Dziwne dla mnie jest tylko, że jeżeli miałby to być Crystal, że nie jest wybarwiony (tak przynajmniej czytałem, że małe Crystalki, od małego są kolorowe) a także to, że nie widziałem żadnej krewetki noszącej jajeczka, ale może mi umknęło (mam te krewetki od ok 3 tygodni).