Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Choroba kosiarki i inne objawy u innych ryb

Co dolega naszym podopiecznym. Dlaczego się źle czują bądź zdechły.

Moderator: Administracja

Awatar użytkownika
victus
Posty: 100
Rejestracja: 19 paź 2009, 18:57
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 33

Choroba kosiarki i inne objawy u innych ryb

Post autor: victus »

Hej, wczoraj straciłem kosiarkę, poniżej film i zdjęcia, nie znam się kompletnie na chorobach, dlatego proszę o pomoc:
<Usunięto przeterminowanego linka - zulix>
http://www.youtube.com/watch?v=gC2QKUDHh8U

Zauważyłem też, że od dłuższego czasu największe skalary mają jakby popuchnięte brzuchy:
<Usunięto przeterminowanego linka - zulix>
Na początku myślałem, że może neony zjadły, ale to chyba też jakaś choroba, co do neonów, u nich też widzę pewne objawy, tzn jeden z nich ma nie lśniący czerwony neon, taki matowy ale jest bardziej czerwony. Ryby normalnie pobierają pokarm, pływają, skalar z spuchniętym brzuchem ostatnio razem z samicą złożył ikrę i jej pilnował, poza tym, skalary trzymają się jednego boku akwa, tam gdzie jest gęsto roślin, czasem się tam zaszywają i jakby ukrywają. To jakaś pewnie choroba, kurcze... :/ Pomożecie? Jak z tym walczyć?
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, 16:30 przez victus, łącznie zmieniany 2 razy.
Moje 200L
gg 6284957
Obrazek
Awatar użytkownika
Pientah
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2009, 17:56
Imię: Jakub
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 12L
Płeć:
Wiek: 27
Kontakt:

Post autor: Pientah »

dołączam się do tematu .. kosiarka dzisiaj także mi zdechła ;/ siedziała na liściach, ledwo oddychała i machała płetwami. Co to mogło być. Litraż 112l filtracja; Aqua Clear 50, ceramika i węgiel aktywny ale zanim go włożyłem kosiarka zdechła ;/
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysiekb4
Posty: 2672
Rejestracja: 11 paź 2009, 22:08
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: krzysiekb4 »