Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Żywa skała... więcej informacji ?

Tutaj piszemy o wszystkim co nie pasuje do poniższych działów, a jest związane z akwarystyką morską. Jest to również dział dla początkujących.

Moderator: Administracja

Awatar użytkownika
dashboor
Posty: 127
Rejestracja: 11 lut 2012, 22:03
Imię: Miroław
Lokalizacja: Dynów
Akwarium: 240 + 54m + 25 + 8
Płeć:
Wiek: 36

Żywa skała... więcej informacji ?

Post autor: dashboor »

Witam

Pytałem ostatnio o to jak urządzić akwarium około 200-250 litrowe. Jednym z pomysłów było akwarium morskie. Jako, że nie miałem styczności z takim zbiornikiem przez dłuższą chwilę jestem zielony w temacie "słonych". Starałem się wyszukać czegoś więcej w tym temacie lecz mimo to pojawiły się pytania na które nie mogę jakoś znaleźć odpowiedzi.

tak więc :
1. Czytając o żywych skałach napotkałem się na temat, że z skał wychodzą żyjątka. Moje pytanie może dość banalne ale na prawdę nic o tym nie wiem. Czy w żywych skałach suchych może przetrwać jakieś życie ?
2. Czy w Rzeszowie można znaleźć żywą skałę (nie interesuje mnie oferta sklepów internetowych na razie)
3."żywa skała" robiona jak wygląda to w akwarium (chodzi o parametry wody i trwałość)
Awatar użytkownika
Mirro
Posty: 5715
Rejestracja: 02 paź 2009, 9:30
Imię: Mirosław
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 250L
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Mirro »

dashboor pisze:Czy w żywych skałach suchych może przetrwać jakieś życie ?
Tak, może :) Sam od Łukasza wziąłem suchą skałę, tzn. od niego już była mokra, ale leżała sucha w piwnicy. Życie zawsze jakieś zostaje.
dashboor pisze:Czy w Rzeszowie można znaleźć żywą skałę (nie interesuje mnie oferta sklepów internetowych na razie)
Tak. Często ludzie od morszczyzny mają coś do sprzedania w bardzo dobrych cenach. Popytaj ludzi z morskimi, albo daj ogłoszenie w dzile "chcę zdobyć".
Awatar użytkownika
k0k0z
Mecenas
Posty: 1007