Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Filtro RO- co o nim sądzicie

Jak to działa? Po co? Jak dobrać? Jaki producent?

Moderator: Administracja

artur07
Posty: 293
Rejestracja: 12 lis 2009, 13:48
Płeć:

Filtro RO- co o nim sądzicie

Post autor: artur07 »

Witam,
Zastanawiam się nad kupnem filtra ro do swojego akwarium. Co prawda spłukałem się prawie do końca przy starcie 112l, ale parametry mojej kranówki są mocne średnie więc może uda mi się znaleźć miejsce na RO. Patrzyłem na allegro i znalazłem taki filtr: http://www.allegromat.pl/aukcja143101 czy on byłby w sam raz? Nie znam się na tych filtrach dlatego zastanawiam się jakby wyglądała sytuacja z zamianą wkładów potem- czy one są typowe czy ciężko byłoby znaleźć.
Mam też pytanie co trzeba było by zrobić z wodą z filtra aby mogła być wykorzystywana do celów spożywcych?
Awatar użytkownika
ziemian
Posty: 1545
Rejestracja: 30 paź 2011, 15:08
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krosno
Akwarium: BW 200l, BW 100l
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: ziemian »

Witam

Weź coś takiego, filtr całkiem przyzwoity, nie będzie problemów z wkładami, bo w tym samym sklepie do kupienia.

http://sklep.osmoza.pl/aquarius-midi-fi ... p-583.html

Cena dobra, wszystko do montażu masz.

Żeby spożywać taką wodę musisz ją uzdatnić jakimś środkiem ;)
artur07
Posty: 293
Rejestracja: 12 lis 2009, 13:48
Płeć:

Post autor: artur07 »

Dzięki za odpowiedź. Faktycznie cena przystępna, z tego co nawet widzę to wysyłka gratis(przynajmniej na tę chwilę). Wkłady też tanio wychodzą.
ziemian pisze:Żeby spożywać taką wodę musisz ją uzdatnić jakimś środkiem