Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

prośba o pomoc elektronika

Wszystko co potraficie zrobić sami, aby odciążyć budżet. Pomysły, rysunki, fotorelacje...

Moderator: Administracja

Awatar użytkownika
Artur___
Posty: 3564
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:16
Imię: Artur
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 48

prośba o pomoc elektronika

Post autor: Artur___ »

może znajdzie się na forum jakaś tęga głowa, która rozkmini co się w mojej uroiło :)

chyba nieco sobie skomplikowałem wizję nowej kolorowe lampki i niestety przestałem ogarniać temat

czy jakaś dobra duszyczka, mogłaby mi narysować kabelki?
na swoją obronę dodam, że jestem kompletnym laikiem elektronicznym, ale biorąc pod uwagę, że udało mi się bez żadnych problemów zbudować lampkę led, to pomyślałem o dalszym rozwijaniu umiejętności, niestety troszkę mnie poniosło :P

specyfikacja driverów:
http://www.mrelektro...006NVxxx_PL.pdf

specyfikacja rampy:
http://www.ibis.krak...nload/rampa.pdf
zdążyłem się dowiedzieć, że RAMPA powinna mieć swoje osobne zasilanie oraz przekaźnik, który będzie ją uruchamiał, a ponadto przekaźnik też powinien mieć swoje niezależne zasilanie :mrgreen: - albo już coś pomieszałem :?
jakieś pomysły?


a tu jest rysunek części

http://podforak.rzeszow.pl/upload/schemat.jpg
Awatar użytkownika
OKO
Posty: 2180
Rejestracja: 04 sty 2011, 22:32
Imię: Marcin
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: mam
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: OKO »

Artur___, pierwsze dwa linki nie działają.

Zapytaj na forum http://www.swiatelka.pl/index.php tam są sami szpece od światła i elektroniki.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Artur___
Posty: 3564
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:16
Imię: Artur
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Artur___ »

ups :)

http://www.mrelektronik.com/ftp/MR2006NVxxx_PL.pdf
http://www.ibis.krakow.pl/download/rampa.pdf

a może wszystkie podzespoły da się sterować napięciem 24V?
odpadły by wtedy dodatkowe zasilacze