Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

[Rzeszów] EBR-LIGHT, Rzeszów, Towarowa 12

oświetlenie i komponenty do oświetlenia

Nasze oceny sklepów i firm na Podkarpaciu (z ofertą zgodną z naszym hobby). Reklamowanie własnego sklepu/firmy jest tu zabronione (w tym i odpowiadanie na pytania o aktualną ofertę). Do tego jest dział Autoreklama.

Moderator: Administracja

Awatar użytkownika
alkarn
Posty: 1591
Rejestracja: 11 paź 2009, 19:24
Imię: Dawid
Lokalizacja: Czudec
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: alkarn »

Ja powiem z swojej strony tak. Pan który sprzedaje tam bardzo niegrzecznie do mnie się odnosił, może gościu ma pojecie co do oświetlenia w biurach ale w akwarystyce nie ma pojęcia. Wyciągał mi katalogi i mówił ze świetlówki Osram 840 nie ma w katalogu a jak było w katalogu napisane. :|
Awatar użytkownika
LaJon
Posty: 390
Rejestracja: 22 paź 2010, 9:29
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 160l, 30l
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: LaJon »

Nie wymagajmy, że każdy jest akwarystą ;) ...i że każdy pomoże nam w dostaniu konkretnego artykułu. ...gość pewnie miał gorszy dzień :D heheh
Chodź! Pokażę Ci gdzie leżą smaczne liście...
Awatar użytkownika
alkarn
Posty: 1591
Rejestracja: 11 paź 2009, 19:24
Imię: Dawid
Lokalizacja: Czudec
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: alkarn »

Krzysiek tylko mi to sie nie pierwszy raz zdarzyło ze gościu był arogancki wobec mnie.
Awatar użytkownika
OKO
Posty: 2180
Rejestracja: 04 sty 2011, 22:32
Imię: Marcin
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: mam
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: OKO »

alkarn, może koleś miał TE dni. :lol: W sumie dobrze ze ktoś odświeżył temat bo szukałem sklepu takiego typu :D
Zaku
Posty: 1581
Rejestracja: 11 paź 2009, 19:39
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: Zaku »

Gość taki jest, jak się tam wejdzie trzeba się przygotować na 15 min zakupy. Najlepiej coś wspomnieć o kwestiach technicznych jasność, moc, zużycie prądu, ledy itp :P Pan sobie kupił zestaw sylvanii - sprzedał go już? Uświadamiałem go że źle zrobił i to był ostatni raz jak się spotkaliśmy hehe.
Awatar użytkownika
Pasiasty20
Posty: 115
Rejestracja: 07 lut 2011, 22:14
Imię: Tomek
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 300L roslinne
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Pasiasty20 »

Zgadzam się w 100% z alkarn, sprzedawca arogancki i chamski.
Gdyby nie to że mam dwa kroki do tego sklepu i potrzebowałem oprawek bryzgoszczelnych i uchwytów a w innych sklepach ich nie znalazłem to inaczej bym z tym Gościem rozmawiał.
Pan na wejściu na pytanie czy ma oprawki wodoszczelne zrobił mi wykład że ma tylko bryzgoszczelne ;/ a potem "zaproponował" zakupy w sklepie akwarystycznym :?: :? :podwójnie widzę:
Kiedy byłem po raz 2 po uchwyty usłyszałem "Ahhh... wy akwaryści już mam Was dosyć"
Sklep polecam bo ceny są dobre ale z Panem nie ma co się wdawać w rozmowę (osobą nerwowym odradzam)
Pozdrawiam
Tomek
Łoren
Posty: 2110
Rejestracja: 16 lis 2009, 14:24
Imię: Robert
Lokalizacja: Rzeszów -Krasne
Akwarium: 50L 500l start
Płeć:
Wiek: 54
Kontakt:

Post autor: Łoren »

Ja muszę powiedzieć ze też kupowałem w tym sklepie i odniosłem całkiem inne wrażenie.Właściciel poświecił mi chyba 20minut może więcej sam doradzał najlepsze rozwiązania obdzwonił przy mnie chyba z pięciu dostawców którzy dysponowali asortymentem który kupowałem (t5 80w i stateczniki + oprawki).zamówił wszystko zostawiłem mu zaliczkę 200zł na drugi dzień w południe zdzwonił do mnie ze towar jest do odebrania w sklepie i finał.Rzetelnie i konkretnie.
Łoren akwarystyka to choroba postępująca:)
Awatar użytkownika
crusta
Posty: 7056
Rejestracja: 01 paź 2009, 20:52
Imię: Konrad
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 12 x 43l - krewetki
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: crusta »

Ja także mam bardzo dobre zdanie o sklepie i obsłudze, pomimo tego że byłęm klientem za 10zł to pan poświecił mi bardzo dużo czasu doradzając i kombinują jak się da żebym tylko była zadowolony

Może czasem niektórym wydaje się że za dużo im się należy.... i nie pisze to jako crusta, ani jako Konrad...
Ważne są dni których jeszcze nie znamy....

caridina.pl

[>500l] Krewetkaria - Mój swiat i moja odskocznia
Awatar użytkownika
Pasiasty20
Posty: 115
Rejestracja: 07 lut 2011, 22:14
Imię: Tomek
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 300L roslinne
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Pasiasty20 »

Uważam że będąc klientem niezależnie od kwoty mam prawo wymagać poświecenia czasu.
Nie napisałem mojego posta po to by kogoś oczernić tylko po to żeby się z Wami podzielić moimi odczuciami.
Może Pan należy do tych którzy maja gorsze dni ale mnie jako klienta to mało obchodzi.
Pozdrawiam
Tomek
Gekon
Posty: 878
Rejestracja: 07 lis 2009, 15:41
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Rzeszów/Zalesie
Akwarium: wiele :)
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Gekon »

Ja rowniez mam pozytywne odczucia co do sprzedajacego i firmy.Bylem Pan faktycznie zaczal gadke na dobre 20 minut ale rozmowa sympatyczna,swietlowka w dobrej cenie.Jesli ktos ma zastrzezenia co do firmy przeciez na rynku jest wybor dosyc spory takze nikt do niczego nie zmusza :D
Awatar użytkownika
Artur___
Posty: 3564
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:16
Imię: Artur
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 49

Post autor: Artur___ »

też nie mogę o gościu złego słowa powiedzieć, no może poza tym, że poszedłem po 6 uchwytów do świetlówek (wydałem małą fortunę ;) ) a spędziłem pewnie z pół godziny na sympatycznym gadaniu :)
ale za to dowiedziałem się sporo przydatnych rzeczy między innymi o oświetleniu ledowym :)
Awatar użytkownika
crusta
Posty: 7056
Rejestracja: 01 paź 2009, 20:52
Imię: Konrad
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 12 x 43l - krewetki
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: crusta »

A jas nspisze mały off topic i albo którys mod go usunie albo sam to zrobie jutro, mianowicie czasem wydaje się nam że jesteśmy panami wszechświata, i jak się jest z forum to się mają nam kłaniać w pas, swego czasu do mojej pracy (a ci co są aktywni wiedzą gdzie pracuje) przyszło trzech panów, byli dość hmm.... rzekł bym aroganccy, zrobili zakupy i dostali by rabat, ale zaczeli się odnosić z tym że "MAJA" dostać rabat bo są z podforaka, a ja z ciekawości zapytałem o karte (rabat i tak by dostali), karty oczywisćie nie było ale jeden z tych panów dość niegrzecznie oznajmił mi że jak coś to on może zadwonić po karte i zadzwoni do xxxxx - zainteresowany wie ze chodzi o niego, jest to członek administracji, no i ja odpowiedziałem ze bardzo prosze mogą dzwonić do ***** - wymieniłem tego osobnika z imienia po czym panom nieco minka zrzedła, rabat dostali, ale dostali by dużo wyższy jakby zachowywali się fer, a nie odnosili się z tym że są z podforaka i im się należy, a co do mnie raczej jestem pro rabatowy jesli chodzi o forumowiczów i co by nie powiedzieć jakieś tam rabaty mamy i czasem brałem udział w rozmowach co by taki rabat był, ale chamstwa takiego że "bo mi się należy" nie zniose.

Ja nie pisze tego pod czyimś kątem, także proszę się nie doszukiwać niczego.

Ten Off Topic i tak jak napisałem wykasuje niebawem ale pomyślcie jak takie zachowania rzutują na całe forum, po mnie to spłyneło i smiałem się z tej sytuacji z kilkoma osobami, zresztą i z tym xxxxx do którego panowie mieli dzwonić no i nawet przyznał racje co do mniejszego rabatu któy dostali za to jak podeszli do tematu, no cóź, może dlatego że kolorki mamy te same :D
Ważne są dni których jeszcze nie znamy....

caridina.pl

[>500l] Krewetkaria - Mój swiat i moja odskocznia
Awatar użytkownika
Dżoena
Posty: 8848
Rejestracja: 23 gru 2009, 22:59
Imię: JoAnna
Lokalizacja: Boguchwała
Płeć:
Wiek: 46

Post autor: Dżoena »

Niestety w dzisiejszych czasach klient jest wymagający- a w porywach robi się niegrzeczny, bo:
crusta pisze:"bo mi się należy"
Skończyły się- owszem- czasy komuny, kiedy to panem był sprzedawca. Teraz klient jest najważniejszy, ale niestety niektóre osoby wychodzą z założenia, że trzeba przed klientem klękać. Z drugiej strony- każdemu zdarza się zły dzień, jakieś zakręty życiowe, które są powodem innego zachowania sprzedawcy, niż zwykle. Jeżeli to nie powtarza się często- można to w ten sposób wytłumaczyć.
Jakby nie było- nie tłumaczy to bezczelności, z jaką czasami się spotykamy- ani w przypadku klienta ani sprzedawcy.
Zarówno Ty, crusta, jak i ja widzimy to inaczej- z tej drugiej strony lady. I mimo tego, że pracuję w innej branży- zgadzam się z Tobą.
Wychodzę z założenia, że uśmiechem i humorem o wiele więcej zyskamy niż krzykami i żądaniami- wiem, jak to działa u mnie w sklepie ;)

crusta, to też OT- więc jak będziesz kasował swój- ten też wykasuj :)
Awatar użytkownika
alkarn
Posty: 1591
Rejestracja: 11 paź 2009, 19:24
Imię: Dawid
Lokalizacja: Czudec
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: alkarn »

Dżoena zgadza się z tobą. Ale można normalnie klientowi wytłumaczyć i go naprowadzi na dobra drogę. A jak ktoś na ciebie się drze i cie opiernicza to cie wkurza i możesz coś powiedzieć nie miłego sprzedawcy, tylko raz możne sprzedawca wywinąć numer i klienta traci. :)
Awatar użytkownika
MariooT
Posty: 1037
Rejestracja: 16 paź 2009, 21:59
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 250L Amazonia
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: MariooT »

Stane w obronie kolegów co twierdzą, ze sprzedawca czasem ma te dni. Wiem to z własnego doświadczenia, a raczej nie jestem "typem cwaniaka twierdzącym, że mi się należy" :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sklepy/Firmy na Podkarpaciu ”