Między TESCO a Castoramą
Moderator: Administracja
Często pracodawcy wysyłają sprzedawców na szkolenia. Po takich szkoleniach pracownik jest nafaszerowany instrukcjami. Tego, że do klienta trzeba podejść od razu, doradzić, pomóc, też ich uczą.Cichy pisze:na początku może wydawać się trochę upierdliwe, gdy co chwilę słyszymy "w czym mogę pomóc"
Nie napisałem, że mi to szczególnie przeszkadza. Akurat jest to miłe, zwłaszcza gdy obsługująca mnie osoba potrafi cierpliwie wysłuchać tego co mam do powiedzenia. Później doradzi mając na uwadze moje preferencje.Joanna pisze:Często pracodawcy wysyłają sprzedawców na szkolenia. Po takich szkoleniach pracownik jest nafaszerowany instrukcjami. Tego, że do klienta trzeba podejść od razu, doradzić, pomóc, też ich uczą.Cichy pisze:na początku może wydawać się trochę upierdliwe, gdy co chwilę słyszymy "w czym mogę pomóc"
Po prosu trzeba być wyrozumiałym