Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Pytania do: Zoo Iguana (ul. Okulickiego)

Nasze oceny sklepów i firm na Podkarpaciu (z ofertą zgodną z naszym hobby). Reklamowanie własnego sklepu/firmy jest tu zabronione (w tym i odpowiadanie na pytania o aktualną ofertę). Do tego jest dział Autoreklama.

Moderator: Administracja

Agent 007 sumek

Post autor: Agent 007 sumek »

ariks, chyba musisz do nich dzwonic ewentualnie pisać na gg
musiaradka
Posty: 654
Rejestracja: 17 sie 2010, 13:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: ...
Płeć:

Post autor: musiaradka »

tak jak ja napisalem na gg do Novej i zero odpowiedzi
totalna zlewa
do tej pory zero odzewu
Awatar użytkownika
ariks
Posty: 341
Rejestracja: 10 lis 2009, 14:19
Imię: Arek
Lokalizacja: Ropczyce
Płeć:
Wiek: 47

Post autor: ariks »

No cóż to świadczy o firmie, pewnie rurkę zamówię w Krakowie bo tu się nigdy nie doczekam.
Awatar użytkownika
cherry_ukasz
Posty: 3820
Rejestracja: 02 paź 2009, 11:31
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 70x45x40 - ReefTank
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: cherry_ukasz »

Chłopaki a nie lepiej zamiast się burzyć zadzwonić? Inaczej by było, gdyby Iguana była sklepem internetowym - wtedy bym rozumiał Wasze oburzenie, ale z tego co wiem sprzedaży internetowej nie prowadzą 8-)
Morskie klimaty 126 litrów - Cherryreef v.2.0

Obrazek
Awatar użytkownika
crusta
Posty: 7057
Rejestracja: 01 paź 2009, 20:52
Imię: Konrad
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 12 x 43l - krewetki
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: crusta »

W podpisach sklepów są numery telefonów więc rozsądnej jest zadzwonić., tak jak cherry napisał nie her top sklep internetowy także to co piszemy na forum czy na mail może umknąć
Ważne są dni których jeszcze nie znamy....

caridina.pl

[>500l] Krewetkaria - Mój swiat i moja odskocznia
Awatar użytkownika
ariks
Posty: 341
Rejestracja: 10 lis 2009, 14:19
Imię: Arek
Lokalizacja: Ropczyce
Płeć:
Wiek: 47

Post autor: ariks »

Zgadza się, ale skoro powstał wątek odnośnie tego sklepu ktoś uważam powinien monitorować w końcu do nich piszemy, do nich zadajemy zapytania ? Aquatika jakoś potrafi ;) Iguana nie jest sklepem internetowym, ale podają meila do ewentualnego kontaktu a to wprowadza w błąd innych pytających a to niestety zniechęca :mrgreen:

No nic jutro zadzwonię.
musiaradka
Posty: 654
Rejestracja: 17 sie 2010, 13:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: ...
Płeć:

Post autor: musiaradka »

cherry_ukasz pisze:Chłopaki a nie lepiej zamiast się burzyć zadzwonić? Inaczej by było, gdyby Iguana była sklepem internetowym - wtedy bym rozumiał Wasze oburzenie, ale z tego co wiem sprzedaży internetowej nie prowadzą 8-)

a nr. gg po co podaja?
Awatar użytkownika
cherry_ukasz
Posty: 3820
Rejestracja: 02 paź 2009, 11:31
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 70x45x40 - ReefTank
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: cherry_ukasz »

ariks pisze: Aquatika jakoś potrafi ;)
No bo właśnie Aquatika prowadzi sklep internetowy i z tego wsumie żyje - Iguana nie :P

Musiaradka to, że podają numer gg to nie znaczy, że go używają - ja też podaje maila a sprawdzam go raz na miesiąc ;]
Morskie klimaty 126 litrów - Cherryreef v.2.0

Obrazek
musiaradka
Posty: 654
Rejestracja: 17 sie 2010, 13:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: ...
Płeć:

Post autor: musiaradka »

cherry_ukasz pisze:
ariks pisze: Aquatika jakoś potrafi ;)
No bo właśnie Aquatika prowadzi sklep internetowy i z tego wsumie żyje - Iguana nie :P

Musiaradka to, że podają numer gg to nie znaczy, że go używają - ja też podaje maila a sprawdzam go raz na miesiąc ;]

to po co podaja jak go nie uzywaja?
zadałem konkretne pytanie i do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi
tak samo kiedys w watku sklepu i co? i nic totalna zlewa
skoro sklep zaklada watek powinien go monitorowac bo klienci zadaja pytania i oczekuja odpowiedzi
Awatar użytkownika
ariks
Posty: 341
Rejestracja: 10 lis 2009, 14:19
Imię: Arek
Lokalizacja: Ropczyce
Płeć:
Wiek: 47

Post autor: ariks »

cherry_ukasz pisze:
ariks pisze: Aquatika jakoś potrafi ;)
No bo właśnie Aquatika prowadzi sklep internetowy i z tego wsumie żyje - Iguana nie :P

Musiaradka to, że podają numer gg to nie znaczy, że go używają - ja też podaje maila a sprawdzam go raz na miesiąc ;]
No ok czyli podawanie meila, GG to tak dla picu :mrgreen: bo i tak nikt na nie nie odpowie ? Zatem powinni jasno sprecyzować, że na meile i GG nie odpowiadają to wszystko. Źle to jednak świadczy o sklepie, dziś klient nasz pan a nie odwrotnie. Przy okazji w Ropczycach gdzie chodzę do dentysty z córką stoi spore akwarium pod ''opieką'' kogoś z Iguany! Zgroza jak to akwarium wygląda ciężko na nie patrzeć ja za darmo zrobię o niebo lepsze ;)
Awatar użytkownika
cyklista
Mecenas
Posty: 2101
Rejestracja: 11 paź 2011, 14:10
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 100l i inne
Płeć:
Wiek: 51

Post autor: cyklista »

Mi już forumowicze wytłumaczyli. Sklep jest od sprzedawania i nic od niego oprócz tego nie należy oczekiwać.
Awatar użytkownika
krzysiekb4
Posty: 2672
Rejestracja: 11 paź 2009, 22:08
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: krzysiekb4 »

musiaradka pisze:skoro sklep zaklada watek powinien go monitorowac bo klienci zadaja pytania i oczekuja odpowiedzi
Nie wiem czy wiesz co piszesz ale Iguana nie zakładała tego wątku. Sklep jedynie może lub nie w nim uczestniczyć. Dotyczy to każdego sklepu zarejestrowanego jako firma na naszym forum. Taki był nasz zamysł jak robiliśmy ten dział. Sklep nie jest w żaden sposób zobowiązany do odpowiadania w wątkach więc wasze oburzenie niekoniecznie jest potrzebne. Może odpowiadać ale nie musi :)
Do kontaktów najlepiej używać telefonu lub osobistej wizyty.
Awatar użytkownika
crusta
Posty: 7057
Rejestracja: 01 paź 2009, 20:52
Imię: Konrad
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 12 x 43l - krewetki
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: crusta »

A może naprawde nie ma potrzeby zakładanie takich tematów, swego czasu jak taki pomysł powstał moje zdanie było jakie było i pisałem ze takie sytuacje będą miały miejsce, wiec może należy zastanowić się czy aby tematy "pytanie do...." mają jakikolwiek sens, no a jesli tak to dlaczego nie ma działów "Pytanie do.... Nika zoo, RCMB, PNOS, Imperium Zoologiczne, Krzyżanowskiego, Pet Center, mini Ocenanarium, Reksio, Michael, Akara.... (to jest tylko część rzeszowskich sklepów)"

Są różne sytuacje, czasem sklep ma gg ale z niego nie korzysta, tak samo jest z mail, są podane numery telefonu i zawsze warto dzwonić, mamy pewną odpowiedz. Nie wymagajmy zeby sklepy sprawdzały to czy w tych tematach ktoś napisał czy nie
Ważne są dni których jeszcze nie znamy....

caridina.pl

[>500l] Krewetkaria - Mój swiat i moja odskocznia
Awatar użytkownika
zulix
Posty: 18907
Rejestracja: 02 paź 2009, 12:05
Imię: JAro
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: ni ma
Płeć:
Wiek: 59

Post autor: zulix »

W pewnym momencie wszyscy pisali swoje pytania do sklepów w dziwnych miejscach na forum. Chciałem to ujednolicić licząc przy tym trochę na życzliwość sklepów. Stąd utworzyłem te wątki: "Pytania do...." nawet po to aby sklep mógł znaleźć pytania w 1 miejscu - może jest to błedne. Niechętni też mają rację więc nie mam zamiaru nikogo usprawiedliwiać.
ariks pisze:...skoro powstał wątek odnośnie tego sklepu ktoś uważam powinien monitorować w końcu do nich piszemy
Założyłem, że właśnie tak będzie. Widać źle myślałem. No nie wiem, czy jakby każdemu z nas ktoś narzucił obowiązki czy bylibyśmy w podskokach je wypełniali. To ja próbowałem zmusić sklepy do odpowiadania na pytania zachęcając Was do wpisywania pytań tutaj. Stąd największa wina jest moja.
crusta pisze:jesli tak to dlaczego nie ma działów "Pytanie do.... Nika zoo, RCMB, PNOS, Imperium Zoologiczne, Krzyżanowskiego, Pet Center, mini Ocenanarium, Reksio, Michael, Akara....
Nie ma "pytań do..." tych sklepów ponieważ nie ma użytkowników, którzy reprezentują te sklepy.

Tak, czy siak mój pomysł się nie sprawdził. Ten temat nie spełnia pokładanych w nim nadziei stąd temat odklejam aby nie kuł w oczy. Za kilka dni pewnie go zamknę.
Jestem na etapie "wypalony". Niestety nie rozwijam kalkulatora, nie udzielam porad, nie angażuję się (poza wyjątkami).
Awatar użytkownika
cyklista
Mecenas
Posty: 2101
Rejestracja: 11 paź 2011, 14:10
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 100l i inne
Płeć:
Wiek: 51

Post autor: cyklista »

Chyba tak właśnie najsensowniej, temat sklepu który odpowiada niech sobie będzie, a te gdzie odpowiedzi nie pojawiają się niech znikają.
Zablokowany

Wróć do „Sklepy/Firmy na Podkarpaciu ”