Tomasz, ten model z silnikiem 1,5 nie jest dostępny w full opcji - to masz tylko w wersji vti czyli 1,8L 169KM silnik B18C4.
Odnośnie tego auta z linku wyżej to ciężko coś konkretnego powiedzieć mając tylko zdjęcia, ale ja tutaj agrotiuning widzę.
1. Klamki i lusterka są w kolorze nadwozia - fabryka dawała je tylko w "wykończeniu" czarny plastik. zasadnicze pytanie to - czy polakierowano je luzem czy może przy okazji lakierowania całości?
2. Środek też jest przerabiany - ta listwa idąca przez cała konsolę nie jest fabryczna, wykończenie w stylu "carbon" fabrycznie nie występowało. Ktoś to musiał wybebeszyć i obklejać.
3. Z klapy są pościągane dwa emblematy "civic" i "vtec" (może się zgubuły podczas lakierowania?) emeryt tylko do kościoła to raczej tym nie jeździł.
Zgadzam się, że auto trzeba dokładnie sprawdzić przez zakupem. W przypadku tego auta będziesz miał trochę prościej bo Honda daje narzędzie co się nazywa "samodiagnostyka". Siadasz na miejscu pasażera, wykręcasz schowek a tam są dwie wiązki przewodów. Bierzesz tą mniejszą, robisz mostek i patrzysz na kontrolkę "check engine" jaki błąd wyświetla. Na necie zajdziesz poradniki ze zdjęciami i listę błędów (silnik, elektryka, poduszki, abs...).