Darku długie lata jeździłem różnymi turbo dieslami i wolnossącymi dieslami żaden nie odwalił mi kity z turbina pompowtryskami ( olej!!! )czy dwumasem, znam zasady postepowania z tego typu silnikami i weszły mi one do tego stopnia w nawyk że do dzis jeszcze łapie sie na schładzaniu turbiny w Hondzie
2,0 ( k20 - chyba najlepsza dwulitrowa benzynowa jednostka napedowa jaka kiedykolwiek montowano seryjnie a przynajmniej wielu tak uważa )benzyne mam w hondzie wiec mam porównanie , dynamika silnika k20 nie dorównuje do tego co generuje 1,9tdi na pompowtryskach .... 2,0 tdi CR nie miałem i mieć już nie chciałem mimo że gwarantują jeszcze lepsze osiągi od starej poczciwej 1,9 powód jest prozaiczny współczesne diesle maja filtr czastek stałych który skutecznie uskutecznia skracanie żywota silnika zwłaszcza gdy samochód nie nawija tysięcy kilometrów po autostradach.
Ze swojej strony ci doradze unikaj jak ognia silników 1,4fsi i tfsi