Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Co sądzicie o nawozach z allegro?

Makro, supermakro, mikro - jak sobie z tym radzić i zapewnić piękne rośliny w akwarium?

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
Krystian
Posty: 540
Rejestracja: 23 paź 2009, 18:04
Imię: Krystian
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 30

Co sądzicie o nawozach z allegro?

Post autor: Krystian »

Szukam jakiegoś skutecznego nawożenia do mojego akwarium, szukałem w sklepach zoo lecz jakoś mi się nie widzą ceny, a po drugie nie znam się dobrze na tych wszystkich chemicznych skrótach itp. :zawstydzony: .

Znalazłem kilka na allegro (samorubek :niepewny: ):
- <Usunięto nieaktywnego linka do aukcji - SDD>
- <Usunięto nieaktywnego linka do aukcji - SDD>
- <Usunięto nieaktywnego linka do aukcji - SDD>
- <Usunięto nieaktywnego linka do aukcji - SDD>

Co o nich sądzicie, warte zachodu? Czy może mógłby ktoś mi taki nawóz sporządzić?
Akwa jak wiadomo 30l - oświetlenie 2x8W - co2

Poprawiono tytuł aby był bardziej jednoznaczny - zulix
Ostatnio zmieniony 08 gru 2015, 20:22 przez Krystian, łącznie zmieniany 2 razy.
Markiz

Post autor: Markiz »

Ja ci napiszę tyle-CO2 plus aquaart-micro, makro i fe+-i nie ma bata we wsi że nie pójdzie-a przy twojej pojemności 100ml za mniej więcej dychę starczy na 50 podmian 10litrowy raz w tygoniu czyli na rok czasu :rotfl: bo u mnie setka to miesiąc i po ptokach :wstyd:

[ Dodano: 2009-02-16, 21:36 ]
btwa a na pierwszej aukcji pod baniakiem kupne nawozy-chyba amano :rotfl:
Awatar użytkownika
zulix
Posty: 18907
Rejestracja: 02 paź 2009, 12:05
Imię: JAro
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: ni ma
Płeć:
Wiek: 59

Re: Co sądzicie o tych nawozach.

Post autor: zulix »

Krystian pisze:Czy może mógłby ktoś mi taki nawóz sporządzić?