Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Autka z zagranicy [ Podkarpacie ]

Tu możesz pisać na każdy temat, ale zgodnie z regulaminem :)

Moderator: Administracja

Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 1665
Rejestracja: 19 sty 2013, 17:47
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Wiatr wieje
Płeć:

Post autor: Inc0 »

... i słusznie diesle tracą powoli racje bytu ( zbyt wiele komplikacji konstrukcyjnych wymuszonych coraz bardziej restrykcyjnymi przepisami ekologicznymi i tak oto diesle straciły swój koronny atut niesamowita trwałość ) sam też przeskoczyłem na benzyniaka 1,5 roku temu żeby nie zawracać siobie głowy turbina, dwumasem i pompowtryskami/wtryskami CR o FAP nie wspomne teraz śpie spokojnie i tylko momentu mi czasem brakuje z TDI :/ brutalna prawda jest taka że 2.0 benzyna 150KM i 190Nm nie umywa sie do 1,9 TDI 105KM i 250Nm z turbo diesla w autach o zbliżonej masie 1400 vs 1518kg
Awatar użytkownika
Darek
Posty: 3831
Rejestracja: 29 mar 2010, 5:42
Imię: Darek
Lokalizacja: Okolice-Rzeszów
Akwarium: 200 Już zalane ,50
Płeć:

Post autor: Darek »

Ja z kolei nigdy nie miałem diesla i miał nie będę. Benzynka w Japończyku fajnie się wkręca na obroty i jest czym wyprzedzić w bardzo krótkim czasie ;)
A co do turbinek, dwu mas i pompo wtrysków należy przestrzegać pewnych zasad i będzie długo to wszystko służyło ;) Obracam się w towarzystwie dizlowców i sobie chwalą ;)
Pozdrawiam Darek :)
Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 1665
Rejestracja: 19 sty 2013, 17:47
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Wiatr wieje
Płeć:

Post autor: Inc0 »

Darku długie lata jeździłem różnymi turbo dieslami i wolnossącymi dieslami żaden nie odwalił mi kity z turbina pompowtryskami ( olej!!! )czy dwumasem, znam zasady postepowania z tego typu silnikami i weszły mi one do tego stopnia w nawyk że do dzis jeszcze łapie sie na schładzaniu turbiny w Hondzie :mrgreen: 2,0 ( k20 - chyba najlepsza dwulitrowa benzynowa jednostka napedowa jaka kiedykolwiek montowano seryjnie a przynajmniej wielu tak uważa )benzyne mam w hondzie wiec mam porównanie , dynamika silnika k20 nie dorównuje do tego co generuje 1,9tdi na pompowtryskach .... 2,0 tdi CR nie miałem i mieć już nie chciałem mimo że gwarantują jeszcze lepsze osiągi od starej poczciwej 1,9 powód jest prozaiczny współczesne diesle maja filtr czastek stałych który skutecznie uskutecznia skracanie żywota silnika zwłaszcza gdy samochód nie nawija tysięcy kilometrów po autostradach.
Ze swojej strony ci doradze unikaj jak ognia silników 1,4fsi i tfsi
Awatar użytkownika
Darek
Posty: 3831
Rejestracja: 29 mar 2010, 5:42
Imię: Darek
Lokalizacja: Okolice-Rzeszów
Akwarium: 200 Już zalane ,50
Płeć:

Post autor: Darek »

Inc0 pisze: 1,4fsi i tfsi
Dzięki za wiadomości. 1,4 wogóle nie wchodzi w rachubę ani fsi czy też tfsi. ;)
Pozdrawiam Darek :)
Awatar użytkownika
Darek
Posty: 3831
Rejestracja: 29 mar 2010, 5:42
Imię: Darek
Lokalizacja: Okolice-Rzeszów
Akwarium: 200 Już zalane ,50
Płeć:

Post autor: Darek »

Nadal jestem zainteresowany informacjami w temacie autek ;)
Pozdrawiam Darek :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rozmowy z sensem i bez ”