Skrypt forum został zaktualizowany. W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji Nie pamiętam hasła.

Zestaw co2

Jak to działa? Po co? Jak dobrać? Jaki producent?

Moderator: Administracja

ODPOWIEDZ
Ptaku
Posty: 76
Rejestracja: 13 gru 2009, 20:38
Imię: Maciek
Lokalizacja: Środa Śląska

Zestaw co2

Post autor: Ptaku »

Mam zamiar kupić butle co2 do akwarium.Mam pytanie czy taki zestaw instalacyjny bez butli będzie dobry ?

http://www.allegromat.pl/aukcja44938

Jestem w tym zielony,więc zwracam się do was o opinie i ewentualne inne oferty

Zmiana linku na zgodny z zasadami - zulix
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, 19:54 przez Ptaku, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cherry_ukasz
Posty: 3820
Rejestracja: 02 paź 2009, 11:31
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 70x45x40 - ReefTank
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: cherry_ukasz »

Posiadam zestaw od tego sprzedawcy. Mój różni się tym, że to "professional" czyli w zestawie był jeszcze elektrozawór z którego jestem zadowolony.
Ogólnie zakup udany - szybko i dobry kontakt ze sprzedawcą :)
Ptaku
Posty: 76
Rejestracja: 13 gru 2009, 20:38
Imię: Maciek
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: Ptaku »

No to bardzo dobrze ;)

Tylko czy szklany szklanym liczniku bąbelków,dyfuzorze i zaworku przeciwzwrotnym nie zaoszczędzę trochę kasy ? Mam 2 dyfuzory DIY z kostki lipowej,zaworek też a licznik też można zrobić.Nie wiem jednak czy bardziej nie opłacałoby się szukać i kupować na własną rękę części (Reduktor+wężyk+szybkozłączka+zaworek precyzyjny).Co o tym myślicie ?
Awatar użytkownika
cherry_ukasz
Posty: 3820
Rejestracja: 02 paź 2009, 11:31
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Rzeszów
Akwarium: 70x45x40 - ReefTank
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: cherry_ukasz »

I to również przerabiałem ;)
Licznika nie używam - wisi bo tak wisi odkąd kupiłem, ale do pozostałych 2 akwariów nie używam licznika
Spiek - używam spieków bo nie przekonałem się jeszcze do kostek lipowych i na razie nie czuje potrzeby